Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εικονική πραγματικότητα"
Αποτελέσματα 10-13 από 13
-
Νομική & κοινωνική προσέγγιση της παραστατικής τέχνης του χορού στο αναλογικό και ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται, μέσω νομικής και κοινωνικής προσέγγισης, η μελέτη της παραστατικής τέχνης του χορού, τόσο σε αναλογικό όσο και σε ψηφιακό περιβάλλον. Αρχικά, ο χορός περιγράφεται ως μορφή παραστατικής ... -
Πλατφόρμα παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης(rehabilitation game platform) με την χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft (C# , .Net framework)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-08)Δημιουργία πλατφόρμας παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης με τη χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft . Ενδεικτικές κατηγορίες παιχνιδιών. Onderste extremiteiten - Rug - Dynamische Balans - Bovenste ... -
Σύστημα δημιουργίας και προβολής τρισδιάστατων σκηνικών για κινητές συσκευές με βάση την γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη
(2014-11-18)Η εργασία αφορά την δημιουργία ενός συστήματος δημιουργίας και προβολής τρισδιάστατων σκηνικών για κινητές συσκευές, με βάση την γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη. Το σύστημα αποτελείται από τρία υποσυστήματα, το υποσύστημα ... -
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την επίτευξη μάθησης : συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης βασισμένα σε ψηφιακά μέσα
(2010-10-01)Τα εικονικά περιβάλλοντα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και γενικότερα η ενασχόληση με ψηφιακά μέσα, αδιαμφισβήτητα προσελκύουν το ενδιαφέρον των νέων στις μέρες μας. Από την άλλη, οι μαθητές στα σχολεία δείχνουν να μην ...