Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣιώνα, Αικατερίνη - Ελένη
dc.date.accessioned2007-11-19T11:42:42Z
dc.date.available2007-11-19T11:42:42Z
dc.date.issued2007-11-19T11:42:42Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2031
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αναφέρεται στη μελέτη των εξαγορών στο χώρο της Υγείας και στην αξιολόγηση της εξαγοράς του Ιασώ General Α.Ε. από τον όμιλο Ιασώ Α.Ε. Είναι γεγονός, ότι τα τελευταία χρόνια, τα φαινόμενο των ανακατατάξεων στον κλάδο των Ιδιωτικών Υπηρεσιών Υγείας με τη μορφή των συνεχιζόμενων εξαγορών και συγχωνεύσεων γίνεται ολοένα και περισσότερο έντονο. Το χαρακτηριστικό αυτό είχε εφαλτήριο τις Η.Π.Α., αλλά συνεχίστηκε στην Ευρώπη και κατά συνέπεια στη χώρα μας, με εισροή πολλών επενδυτικών κεφαλαίων στον κλάδο αυτό. Η έρευνα είχε στόχο να αναδείξει το φαινόμενο αυτό, με μία εκτενή ανάλυση, αλλά και να προχωρήσει σε συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης με την αξιολόγηση της εξαγοράς του μαιευτηρίου ΗΡΑ η οποία μετατράπηκε και μετονομάστηκε σε γενική κλινική Ιασώ General Α.Ε. Η έρευνα βασίστηκε στην ανάλυση ποιοτικών και ποσοτικών – χρηματοοικονομικών δεικτών, με στόχο την πληρέστερη εικόνα της κατάστασης της κλινικής, από την αρχή της λειτουργίας της κατά το έτος 2003. Στο σημείο αυτό, είναι αναγκαίο να σημειωθεί ότι ο κλάδος της Υγείας έχει μία ιδιαιτερότητα συγκριτικά με τους υπόλοιπους κλάδους; ο υπολογισμός και η ανάλυση των ποιοτικών δεικτών είναι απαραίτητος και εξίσου σημαντικός προκειμένου να απαντήσουμε στο ερώτημα του κατά πόσο μία εξαγορά είναι επιτυχημένη ή όχι. Κατόπιν της έρευνας και της ανάλυσης όλων των δεικτών, καταλήξαμε στο συμπέρασμα που καταδεικνύει ότι η εξαγορά είναι επιτυχημένη. Πράγματι, τα μεγέθη της εταιρείας παρουσιάζουν αισθητή βελτίωση διαχρονικά, και μάλιστα σε μικρότερο χρονικό διάστημα από το αναμενόμενο. Ωστόσο, παρατίθενται ορισμένες σημαντικές προτάσεις βελτίωσης, προκειμένου να συνεχιστεί περαιτέρω η αναπτυξιακή πορεία της κλινικής.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectMobile communication systems
dc.subjectCustomer relations -- Marketing
dc.subjectΚινητή τηλεφωνία
dc.titleΤο mobile marketing στις επιχειρήσεις κινητής τηλεφωνίας : αξιοποίηση CRM συστημάτων και ευθυγράμμιση με τις επιχειρησιακές στρατηγικές
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2031
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call621.3845 ΣΙΩ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»