Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 80
Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός περιβάλλοντος μάθησης υποστηριζόμενου από την τεχνολογία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. Για τις ανάγκες της ερευνητικής διαδικασίας ...
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την εφαρμογή της
αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped classroom) για τη διδασκαλία του μαθήματος
της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Β’ Γυμνασίου, με τη διεξαγωγή κατάλληλα
...
Αξιοποίηση της μεθόδου PBL σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αι.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η ανάγκη για την επαγγελματική ανάπτυξη και δια βίου μάθηση των εκπαιδευτικών αποτελεί αντικείμενο ερευνών στη διεθνή βιβλιογραφία. Συγκεκριμένα, οι έρευνες δίνουν έμφαση στην απόκτηση δεξιοτήτων 21ου αιώνα από τους ...
Αξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και ...
Διαδικασιοστρεφές σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται τα Διαδικασιοστρεφή Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης - ΔΣΗΜ (process-oriented e-learning systems), τα οποία βασίζονται στην τεχνολογία ροής εργασιών. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην ...
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ή αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio ως υποστηρικτικού εργαλείου συνεργατικών και ατομικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του PBL Script ...
Δημουργία διαδικτυακής πύλης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των κόμικς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-06)
Σε ένα διαρκώς μετασχηματιζόμενο κόσμο, ερευνητές και εκπαιδευτικοί της τάξης αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να την κάνουν πιο ευέλικτη και προσαρμόσιμη στις ικανότητες και τις ανάγκες κάθε ...
Διαδικτυακό πληροφοριακό σύστημα αυτοματοποίησης χρονοπρογραμματισμού πόρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο εξέτασης τον Χρονοπρογραμματισμό Πόρων Βασισμένο σε Περιορισμούς (Constraint Based Scheduling). Αποτελεί μία προσπάθεια αυτοματοποίησης του χρονοπρογραμματισμού των υποψήφιων ...
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκαν μαθήματα για το μάθημα της Πληροφορικής Γ Γυμνασίου, όπου το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (Α.Π.Σ) για το μάθημα προβλέπει τη διάθεση διδακτικών ωρών για εκπόνηση σχεδίων εργασίας από τους ...
Μελέτη και ανάλυση συλλογικού χαρακτηρισμού σε ψηφιακές βιβλιοθήκες μαθησιακών αντικειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Ο σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη και ανάλυση της αύξησης των διαφορετικών ετικετών με την πάροδο του χρόνου που εισάγονται με την μέθοδο του συλλογικού χαρακτηρισμού σε ψηφιακές ...