Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 94-113 από 121
-
Στρατηγικές μάρκετινγκ στις επωνυμίες κόμικ DC και Marvel Comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ψυχαγωγία είναι ένας κερδοφόρος κλάδος, με την επιτυχία στην αγορά να αποτελεί παράδειγμα της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ που εφαρμόζει μία επιχείρηση. Ο κλάδος των κόμικς, συγκεκριμένα όσον αφορά τις ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ της συνδρομητικής πλατφόρμας «Netflix» και βαθμός επιτυχίας έναντι των παραδοσιακών και των νέων ανταγωνιστών τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η στρατηγική διοίκηση είναι ένα αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι με την ορθή και παράλληλα λειτουργική δομή ενός οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα, σε ένα γενικότερο πλαίσιο το περιβάλλον όπου εντάσσεται η συνδρομητική ... -
Στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική: μελέτη περίπτωσης ALPHA BANK
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το αντικείμενο, το οποίο μελετά η διπλωματική εργασία είναι η στρατηγική επικοινωνίας και το μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική (retail banking). Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην μεγάλη ποικιλία ... -
Στρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου: η περίπτωση της Ρόδου
(2003-12-01)Η εργασία αναλύει της στρατηγική μάρκετινγκ μιας περιφέρειας για την τουριστική της ανάπτυξη. Αφού αναλυθεί το εξωτερικό περιβάλλον της περιφέρειας για τον εντοπισμό της θέσης της έναντι των ανταγωνιστών της, αναλύεται και ... -
Στρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Το γεγονός ότι η γενιά του σήμερα δεν γνωρίζει πως είναι η ζωή δίχως τα Social Media, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι πλέον το word of mouth- βάσει του οποίου λαμβάνουν τις αποφάσεις τους οι καταναλωτές- δεν είναι διαφορετικό ... -
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ... -
Σύγκριση των στρατηγικών marketing και των social media σε high fashion brand (Off White) και fast fashion brand (Zara)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10)Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται περιγράφεται και συγκρίνεται η στρατηγική μάρκετινγκ ενός fast fashion brand (Zara) με ενα high fashion brand (offwhite). Πιο συγκεκριμένα αναλύεται τί είναι μόδα και οι ... -
Σύνδεση έντυπης και τηλεοπτικής διαφήμισης διερευνώντας τη σχέση χρωμάτων και ήχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν μέσα από την βιβλιογραφία αλλά και από δημοσιευμένες έρευνες να διερευνηθεί η επίδραση του χρώματος και τη μουσικής στο μάρκετινγκ. Η βιβλιογραφική αυτή έρευνα οδηγήθηκε στο ... -
Σύνοψη μεταμοντερνισμού: βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή.
(2002-12-01)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί μία ουσιαστική προσέγγιση στη φιλοσοφία του μεταμοντερνισμού και στην επιρροή της στους ποικίλους τομείς δράσης της κοινωνίας. Ειδικότερα, η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία ... -
Σύσταση προμελέτης σκοπιμότητας ενός coworking space στην πόλη της ΑΘήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-20) -
Σχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η τηλεφωνία αποτελεί βασική τεχνολογία στη σημερινή κοινωνία. Καθώς κινούμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία αποκτά κυρίαρχο ρόλο, η τηλεφωνία κινείται επίσης προς την ψηφιοποίηση με την μορφή της τηλεφωνίας μέσω ... -
Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
(2010-06-21)Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02) -
Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Το διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency (ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online ... -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Η τρέχουσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή και λειτουργία των επιχειρήσεων. Η αναφορά αυτή προέκυψε λόγω του ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν αναπόσπαστο ... -
Τακτικές μάρκετινγκ του ελληνικού τραπεζικού κλάδου πιστωτικών καρτών εν μέσω οικονομικής κρίσης: Συγκριτική μελέτη περίπτωσης ελληνικών τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Η χρηματοοικονομική κρίση των τελευταίων ετών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της παγκόσμιας οικονομικής ιστορίας. Τεράστιες είναι οι διαστάσεις που έχει λάβει κρίση ειδικότερα στην χώρα μας με ιδιαίτερα οδυνηρές ... -
Τεχνο-οικονομική ανάλυση και αξιολόγηση ανάπτυξης εργαλείου αναλυτικής μεγάλων δεδομένων με εφαρμογή σε οργανισμούς υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η Αναλυτική Μεγάλων Δεδομένων, αλλά και οι εφαρμογές γύρω από αυτή, έχουν μονοπωλήσει τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων, των οργανισμών αλλά και των ερευνητών πληροφορικής. Ο λόγος οφείλεται στις νέες ... -
Τμηματοποίηση και στρατηγικό μάρκετινγκ ξενοδοχείου. Η περίπτωση του Sofitel Luxury Hotel Athens Airport
(2013-05-16)Στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά, απαιτείται ιδιαίτερη προσέγγιση των αγοραστών. Μια ξενοδοχειακή μονάδα αδυνατεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά την αγορά στο σύνολό της. Έτσι, για να διακρίνει τους πελάτες που ... -
Το branding ως στοιχείο της στρατηγικής των επιχειρήσεων και η συμβολή του στην απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: μια πρωτογενής ποσοτική έρευνα στις επιχειρήσεις που εδρεύουν στην περιφέρεια Αττικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-23)Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας επιδιώκεται η διερεύνηση του branding, ως στοιχείο της στρατηγικής των σύγχρονων επιχειρηματικών οντοτήτων, και του βαθμού που αυτό αξιοποιείται από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ... -
Το marketing και η προώθηση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Είναι ευρέως γνωστό πως ο οτυρισμός αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για την χώρα μας. Ένας όρος ο οποίος υπάρχει απο πολύ παλιά όμως με την πάροδο του χρόνου η σημασία του για την αγορά αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. ...