• Υπερτιμολόγηση στην Ευρώπη και στην Αμερική 

      Πασμάκης, Παντελής (2010-02-02)
      Η υπερτιμολόγηση δεν αποτελεί αδίκημα σύμφωνα με τη νομοθεσία των ΗΠΑ, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση οι υποθέσεις υπερτιμoλογήσεων ήταν σχετικά λίγες και σποραδικές. Οι ΗΠΑ και η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι, ωστόσο, τεράστιες αγορές, ...
    • Φαρμακευτικό marketing 

      Χωραφά, Ανδριανή ‘Εντα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
      Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία, έχει σαν στόχο να δώσει στον αναγνώστη μια εικόνα των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της αγοράς των φαρμάκων στον χώρο του μάρκετινγκ, καθώς είναι ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί αρκετά στον ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media 

      Αρμάρα, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
      Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»