Πλοήγηση Τμήμα Πληροφορικής ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εικονική πραγματικότητα"
Αποτελέσματα 1-20 από 20
-
Ανάπτυξη φορητού συστήματος επαυξημένης πραγματικότητας για εικονική εξιστόρηση
(2012-10-25)Η παρούσα αναφορά έχει σκοπό να περιγράψει τη δημιουργία ενός τεχνητού περιβάλλοντος όπου ο χρήστης θα συμμετέχει σε μια εικονική εξιστόρηση. Για να δοθεί στον χρήστη μια πειστική και κοντά στην πραγματικότητα εμπειρία, ... -
Αρχιτεκτονική, σχεδιασμός και υλοποίηση ενός επεκτάσιμου, ανεξάρτητου υποσυστήματος φυσικής πραγματικού χρόνου για εικονικά περιβάλλοντα, παιχνίδια και εξομοιώσεις
(2013-05-17)Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την ανάλυση απαιτήσεων, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός υποσυστήματος επεξεργασίας νόμων φυσικής πραγματικού χρόνου, το οποίο θα χρησιμοποιεί ένα υψηλό επίπεδο αφαίρεσης. Γίνεται ... -
Δημιουργία τεχνητής ζωής (Artificial Life) σε ευφυή εικονικά περιβάλλοντα
(2011-09-26)Το θέμα με το οποίο ασχολείται η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή, είναι η υλοποίηση πολυ-πρακτορικού συστήματος σε τρισδιάστατο περιβάλλον κάνοντας χρήση της γλώσσας C++ σε περιβάλλον Visual C++ καθώς και του Matlab, ... -
Δημιουργία τρισδιάστατου ηλεκτρονικού παιχνιδιού στρατηγικής
(2010-05-19)Intelligent virtual environments become more and more clever and visually impressive. This also applies to one of their applications, computer games. They are a significant sector that constantly boosts the development of ... -
Εικονική πραγματικότητα και διαδίκτυο : εφαρμογή τρισδιάστατου γυμναστηρίου ενσωματωμένη σε ιστοσελίδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)Η εικονική πραγματικότητα με απλά λόγια είναι η εξομοίωση ενός πραγματικού ή φανταστικού περιβάλλοντος το οποίο μπορεί να βιώσει ο χρήστης στις τρείς διαστάσεις του πλάτους του ύψους και του βάθους. Η εικονική πραγματικότητα ... -
Εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα μεταπτυχιακή μελέτη ερευνήθηκαν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Εκπαιδευτικές εφαρμογές, ορίζονται οι εφαρμογές οι οποίες υλοποιούνται με σκοπό να μεταδώσουν γνώση για οποιοδήποτε θέμα, ... -
Επαυξημένη, εικονική και μικτή πραγματικότητα για την πολιτιστική κληρονομιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-05)Μια προσέγγιση πολυμέσων στη διάδοση, την επικοινωνία και την εκμετάλλευση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς (CH) είναι μια καθιερωμένη τάση παγκοσμίως. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η χρήση νέων και συνδυασμένων μέσων βελτιώνει ... -
Επικοινωνία ευφυών πρακτόρων σε εικονικά περιβάλλοντα με χρήση φυσικής γλώσσας που μετατρέπεται σε ομιλία
(2011-08-29)Τα εικονικά περιβάλλοντα και οι ευφυείς πράκτορες που ενεργούν μέσα σε αυτά είναι ένας τομέας ο οποίος μπορεί να έχει πάρα πολλές εφαρμογές. Στα γνωσιακά χαρακτηριστικά των ευφυών πρακτόρων συγκαταλέγεται η ικανότητά τους ... -
Ευφυείς πράκτορες με συναισθήματα: υλοποίηση μηχανισμού με βάση το μοντέλο ALMA στην πλατφόρμα REVE Worlds
(2014-03-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί τη δημιουργία ευφυών εικονικών πρακτόρων με συναισθηματική συμπεριφορά. Η ενσωμάτωση συναισθημάτων σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας είναι απαραίτητη εάν επιθυμείται προσομοίωση ... -
Ευφυής εικονικός πράκτορας με δυνατότητα ομιλίας με βάση την αναπαράσταση REVE
(2011-09-26)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση και η δράση εικονικών πρακτόρων με ευφυή συμπεριφορά μέσα σε ένα ολοκληρωμένο και δυναμικό εικονικό κόσμο. Ένας εικονικός πράκτορας είναι η αναπαράσταση μιας ενσώματης οντότητας ... -
Εφαρμογή Reve World Designer - Επιλογή τρισδιάστατου αντικειμένου για τη σύνθεση εικονικών κόσμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν η συμβολή στην ανάπτυξη ενός γραφικού περιβάλλοντος, μιας εφαρμογής, με στόχο την επεξεργασία και επιλογή κατάλληλων τρισδιάστατων αντικειμένων για την σύνθεση εικονικών ... -
Η επίδραση της εικονικής πραγματικότητας στον μεσιτικό κλάδο : μελέτη περίπτωσης για την ελληνική μεσιτεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η εν λόγω διπλωματική εργασία αφορά στη διερεύνηση των επιπτώσεων της εργαλειοποίησης της Εικονικής Πραγματικότητας στην ελληνική μεσιτεία για βελτιστοποίηση του τρόπου παρουσίασης ακινήτων. Προσεγγίζεται η θετική και η ... -
Οπτικοποίηση γεωμετρικών σχημάτων σε εικονικό περιβάλλον : προϋποθέσεις, τεχνικές, εργαλεία
(2011-09-29)Η παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό να περιγράψει τις παραμέτρους τις οποίες οφείλει να γνωρίζει όποιος δημιουργεί εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας πραγματικού χρόνου, ώστε το αποτέλεσμα να είναι ασφαλές και χρήσιμο για ... -
Παιχνίδι δράσεως εικονικών πρακτόρων στην πλατφόρμα REVE
(2012-07-23)Τα ευφυή εικονικά περιβάλλοντα είναι ένα νέο σχετικά επιστημονικό πεδίο, το οποίο συνδυάζει αρχές ανάπτυξης τρισδιάστατων γραφικών, τεχνητής νοημοσύνης και ευφυών πρακτόρων, αντιμετωπίζοντας ένα πλήθος προβλημάτων αναπαράστασης ... -
Παραγωγή συμπεριφοράς πρακτόρων με τη χρήση του μηχανισμού επιλογής ενέργειας POSH
(2012-06-08)Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η παραγωγή συμπεριφοράς ενός ευφυούς εικονικού πράκτορα με τη χρήση του μηχανισμού επιλογής ενέργειας POSH στο περιβάλλον του Unreal Tournament 2004. Ένας ευφυής εικονικός πράκτορας είναι η ... -
Σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες στην υπηρεσία του management και η χρηματοοικονομική αξιολόγηση της επένδυσης της εταιρίας. Η περίπτωση νεοσύστατης εταιρίας παροχής ψηφιακών υπηρεσιών στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Στο σύγχρονο ψηφιακό πολιτισμό εν’όψει του 21ου αιώνα και δεδομένου ότι οι πλέον προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες συνδέονται άμεσα με τις διάφορες υπηρεσίες παροχής ψηφιακών υπηρεσίων, κρίνεται απαραίτητη η παρουσία ... -
Συνθετική κίνηση εικονικών πρακτόρων για το ευφυές εικονικό περιβάλλον REVE Worlds
(2012-05-28)Ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός εικονικού πράκτορα είναι ένα πολυσύνθετο πρόβλημα το οποίο ερευνάται εδώ και χρόνια. Όταν ένας πράκτορας σε ένα εικονικό περιβάλλον έχει ανθρώπινη μορφή, μεγάλο ρόλο στη ρεαλιστική ... -
Σχεδιασμός και μοντελοποίηση εικονικού μουσείου με έμφαση στην αλληλεπίδραση του χρήστη και τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, εξετάζεται και παρουσιάζεται μέσω βιβλιογραφικής έρευνας μια εισαγωγή στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας και αναλύεται κατά το μεγαλύτερο μέρος ο ορισμός του εικονικού μουσείου ... -
Τεχνητή οικονομία σε ένα ευφυές εικονικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Σε αυτήν την μεταπτυχιακή διατριβή δημιουργούμε έναν ευφυή εικονικό κόσμο που δίνει υπόσταση σε μια τεχνητή οικονομία. Ο εικονικός κόσμος κατοικείται από ευφυείς πράκτορες, οι οποίοι προκειμένου να ικανοποιήσουν κάποιες ... -
Ψηφιακή επίσκεψη σε μουσειακούς χώρους μέσω εφαρμογών φορητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Στις μέρες μας, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) αναπτύσσονται με ραγδαίο τρόπο έτσι ώστε να είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση τους στην υλοποίηση όλων των εφαρμογών. Αν και οι άνθρωποι των μικρότερων ηλικιών ...