Εμφάνιση απλής εγγραφής

Νευρομάρκετινγκ : οι εφαρμογές του στην ελληνική οικονομία

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΡουμελιώτης, Ευστράτιος
dc.date.accessioned2023-04-12T05:41:40Z
dc.date.available2023-04-12T05:41:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15350
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2772
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση, η ανάλυση και η κατανόηση του νευρομάρκετινγκ και του αντίκτυπου που αυτό έχει στην ελληνική οικονομία. Το νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν κλάδο άμεσα συνδεδεμένο με το μάρκετινγκ, το οποίο τις τελευταίες δεκαετίες βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη σε διεθνές οικονομικό και εμπορικό επίπεδο. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός αξιοποιήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ερευνών και βιβλιογραφιών που αναπτύσσουν εις βάθος το θέμα. Η μελέτη ξεκινάει με τη παρουσίαση του παραδοσιακού μάρκετινγκ και της στρατηγικής αυτού ως βασικό πυλώνα πάνω στον οποίο στηρίζεται το νευρομάρκετινγκ. Στη συνέχεια προχωράμε σε μια εισαγωγή στην έννοια του νευρομάρκετινγκ. Για να επιτευχθεί αυτό γίνεται αρχικά μια αναλυτική παρουσίαση του ανθρώπινου εγκεφάλου και των λειτουργιών του, ενώ έπεται η παρουσίαση των οφελών, των τεχνικών έρευνας και των στόχων του νευρομάρκετινγκ. Αναφορά γίνεται επίσης και ως προς τα πρακτικά και ηθικά ζητήματα που παρουσιάζονται κατά την άσκηση αυτού πάντα σε συνδυασμό με το μάρκετινγκ και τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Στην επόμενη ενότητα της εργασίας αναπτύσσεται η θεωρία συμπεριφοράς καταναλωτή και το πώς αυτή αποκωδικοποιείται ή επηρεάζεται μέσω του νευρομάρκετινγκ παρουσιάζοντας παραδείγματα και διαφορετικές τεχνικές. Τέλος γίνεται η παρουσίαση μέσω παραδειγμάτων του πως και κατά πόσο το νευρομάρκετινγκ έχει μπει για τα καλά στην ελληνική οικονομία και τίθεται το ερώτημα αν αυτό μπορεί να καθορίσει την συμπεριφορά του έλληνα καταναλωτή το 2022 και αν ναι με ποια μέσα και σε ποιο βαθμό.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΝευρομάρκετινγκ : οι εφαρμογές του στην ελληνική οικονομίαel
dc.title.alternativeNeuromarketing : its implementations in the Greek economyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this diploma thesis is the presentation, analysis and understanding of neuromarketing and the impact it has on the Greek economy. Neuromarketing is a branch directly related to marketing, which during the recent decades has been in a continuous development at an international economic and business level. In order to achieve this goal, the method of bibliographic review of research and bibliographies that develop the subject in depth was utilized. The study begins with the presentation of traditional marketing and its strategy as the main pillar of neuromarketing. Then, we proceed to an analysis of the meaning of neuromarketing. To achieve this, a presentation of the human brain and its functions is first made, followed by a presentation of the benefits, research techniques and goals of neuromarketing. Reference is also made to the practical and ethical issues which may be found in practice of this, always in conjunction with marketing and the human brain. In the next section of the thesis, the theory of consumer behavior is developed, based on how it is decoded or influenced through neuromarketing. This happens by presenting examples and different techniques. Finally, an analysis is made through examples on how and whether the neuromarketing affects the Greek economy and the question which arises is whether this can determine the behavior of the Greek consumer in 2022 and if so by what way and to what level.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΝευρομάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚαταναλωτήςel
dc.date.defense2023-04-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»