dc.contributor.advisor | Παντελίδης, Παντελής | |
dc.contributor.author | Σαρρή, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T09:55:57Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T09:55:57Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15144 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2566 | |
dc.description.abstract | Η βιβλιογραφία έχει αποδείξει ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή
τουλάχιστον οι πρώτες μορφές της έκαναν την εμφάνιση τους πολλά χρόνια
πριν σε μια προσπάθεια να συμπληρώσουν και να εμπλουτίσουν την
παραδοσιακή διδασκαλία. Η πανδημία του κορωνοϊού έφερε στο προσκήνιο
αυτή τη νέα μορφή εκπαίδευσης και το ζήτημα της επικοινωνίας
εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων στο νέο αυτό πλαίσιο.
Η παρούσα μελέτη εξετάζει το ζήτημα της επικοινωνιας τόσο μέσα από το
πρίσμα των τεχνικών μέσων που χρησιμοποιήθηκαν όσο και μέσα από τον ίδιο
τον ανθρώπινο παράγοντα, τον εκπαιδευτικό, που χρειάστηκε να
αναπροσαρμόσει τόσο τη λεκτική όσο και την μη λεκτική επικοινωνία με τους
μαθητές του, καθώς και τη σημασία της τόσο για τη μάθηση όσο και για την
ψυχολογία των μαθητών του.
Η μελέτη βασίστηκε σε ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία που
περιλαμβάνει και σύγχρονα περιοδικά για την ανοικτή και εξ αποστάσεως
εκπαίδευση με πλούσια αρθρογραφία. Έπειτα πραγματοποιήθηκε εμπειρική
έρευνα μέσα από ένα δείγμα εκπαιδευτικών με τη χρήση ερωτηματολογίου.
Στην έρευνα αυτή δόθηκε έμφαση στο πόσο εύκολη ή δύσκολη ήταν αυτή η
επικοινωνία καθώς και στους παράγοντες που τη βοήθησαν ή την εμπόδισαν.
Στη συνέχεια με τη βοήθεια του google forms εξάχθηκαν τα αποτελέσματα.
Τέλος διατυπώθηκαν τα συμπεράσματα τόσο από την έρευνα όσο και από όλη
την διπλωματική εργασία. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η επικοινωνία εκπαιδευτικών και εκπαιδευόμενων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The literature has proven that distance education, or at least its first forms, emerged many
years ago in an attempt to supplement and enrich traditional teaching. The coronavirus
pandemic brought to the fore this new form of education and the issue of communication
between teachers and students in this new context.
The present study examines the issue of communication both through the lens of the
technical means used and through the human factor himself, the teacher, who had to adjust
both verbal and non-verbal communication with his students, as and its importance for both
the learning and the psychology of his students.
The study was based on Greek and foreign language bibliography, which also includes
modern magazines for open and distance education with rich articles. Then empirical research
was carried out through a sample of teachers using a questionnaire. In this research, emphasis
was placed on how easy or difficult this communication was, as well as the factors that helped
or hindered it. Then with the help of google forms the results were extracted. Finally, the
conclusions from both the research and the entire diplomatic work were formulated. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | ΤΠΕ | el |
dc.date.defense | 2023-02-17 | |