Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαντελίδης, Παντελής
dc.contributor.authorΚαραδήμα, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2023-01-31T07:35:07Z
dc.date.available2023-01-31T07:35:07Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15085
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2507
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη, διερευνώνται ο ρόλος του διευθυντή μιας σχολικής μονάδας στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται τις εσωτερικές κρίσεις με βάση το στυλ ηγεσίας του. Υιοθετήθηκε ως μέθοδος η ποσοτική μελέτη, αφού το δείγμα της έρευνας μελετήθηκε χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο χωρίστηκε σε πέντε μέρη, που αφορούν στις γενικές πληροφορίες, το ρόλο και τη συμπεριφορά του διευθυντή μιας σχολικής μονάδας, τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, καθώς και την αντιμετώπιση κρίσεων. Έτσι, προέκυψαν τα αντίστοιχα αποτελέσματα, τα οποία αναλύθηκαν χρησιμοποιώντας κατάλληλα προγράμματα για το σχεδιασμό των αντίστοιχων γραφημάτων. Τα συμπεράσματα της έρευνας υποστηρίζουν ότι είναι καθοριστικός ο ρόλος του διευθυντή για τη διαμόρφωση ενός ευνοϊκού σχολικού κλίματος, ενώ ανεξάρτητα με το στυλ ηγεσίας και το ρόλο που διαδραματίζει κάθε φορά, ο διευθυντής μιας σχολικής μονάδας οφείλει να είναι προετοιμασμένος για την αντιμετώπιση και τη διαχείριση μιας εσωτερικής κρίσης, παρακινώντας τα υπόλοιπα μέλη της σχολικής ομάδας και προσαρμόζοντας το υπάρχον σχέδιο στις εκάστοτε συνθήκες.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟ ηγετικός ρόλος του διευθυντή μιας σχολικής μονάδας για το εκπαιδευτικό σύστημα : αντιμετώπιση εσωτερικών κρίσεων με βάση το στυλ ηγεσίας τουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn the present study, the role of a school principal in shaping the school climate, as well as how he manages internal crises based on his leadership style, are investigated. The quantitative study was adopted as a method, since the research sample was studied using a questionnaire as a tool, which was divided into five parts, concerning general information, the role and behavior of the director of a school unit, the decision-making process, as well as crisis management. Thus, the corresponding results were obtained, which were analyzed using appropriate programs for the design of the corresponding graphs. The conclusions of the research support that the principal's role is decisive in shaping a favorable school climate, while regardless of the leadership style and the role he plays each time, the principal of a school must be prepared to deal with and manage an internal crisis, motivating the other members of the school team and adapting the existing plan to the circumstances.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣχολικό κλίμαel
dc.subject.keywordΗγεσίαel
dc.subject.keywordΚρίσειςel
dc.subject.keywordΔιευθυντήςel
dc.date.defense2023-01-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»