Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο του δημόσιου σχολείου. Η επίπτωση της πανδημίας στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΜιχελακάκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΑγγελοπούλου, Ελένη
dc.date.accessioned2023-01-31T06:58:33Z
dc.date.available2023-01-31T06:58:33Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15078
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2500
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της Δ/βαθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19. Αρχικά, γίνεται η θεωρητική προσέγγιση του θέματος και στη συνέχεια ακολουθεί η εμπειρική έρευνα. Η έρευνα διεξήχθη το Δεκέμβριο 2022 μεταξύ 116 εκπαιδευτικών από όλη τη χώρα. Αυτοί αποτελούν το δείγμα της μελέτης. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα δομημένο ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου διαβαθμισμένης κλίμακας. Από την στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί αντλούν ικανοποίηση από παράγοντες όπως η φύση της εργασίας , οι σχέσεις με τους συναδέλφους και με τους μαθητές τους αλλά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση επέδρασε αρνητικά στην εργασιακή τους ικανοποίηση. Τελευταίο αλλά ιδιαίτερα σημαντικό αποτελεί η ανάδειξη της σχέσης της σχολικής ηγεσίας και του μοντέλου ηγεσίας που υιοθετεί ο εκάστοτε διευθυντής και η συσχέτισή του με την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών.el
dc.format.extent112el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού στο χώρο του δημόσιου σχολείου. Η επίπτωση της πανδημίας στην εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeThe administration of human resources in the area of the public school. The impact of the pandemic on the job satisfaction of secondary education teachersel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe purpose of this study is to investigate the factors that affect the job satisfaction the secondary education teachers experiencing during the outbreak of the pandemic due to the covid-19 disease. The theoretical approach is done first followed by empirical research. The research was held on December 2022 among 116 teachers across the country. They are the sample of the survey. The research tool used was a structured questionnaire with scale closed-ended questions. From the statistical processing and analysis of the data, it emerged that teachers derive satisfaction from factors such as the nature of work, relationships with colleagues and with their students, but distance education had a negative effect on their job satisfaction. Last but particularly important is the highlighting of the relationship between school leadership and the leadership model adopted by each principal and its correlation with teachers' professional satisfaction.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.subject.keywordΠανδημίαel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΗγεσία σχολείουel
dc.date.defense2023-01-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»