Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚουτσούκου, Αναστασία
dc.date.accessioned2022-10-26T11:21:00Z
dc.date.available2022-10-26T11:21:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14747
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2169
dc.description.abstractΠριν μερικές δεκαετίες η επίσκεψη σε μουσεία και σε πολιτιστικούς χώρους ήταν αμιγώς συνυφασμένη με την φυσική παρουσία, αποκλείοντας ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων που για λόγους δυσκολίας πρόσβασης, δεν μπορούσαν να τους επισκεφτούν. Πλέον η συνθήκη αυτή έχει αλλάξει και τα περισσότερα μουσεία και πολιτιστικοί χώροι ανα τον κόσμο, διαθέτουν ηλεκτρονικούς ιστότοπους που φιλοξενούν ψηφιακές εκθέσεις με τεχνολογία 3D. Ειδικότερα λόγο των νέων συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία με τον COVID-19 , όπου η επίσκεψη σε πολιτιστικούς χώρους μπορούσε να πραγματοποιηθεί μόνο ψηφιακά , δημιουργήθηκαν εκθεσιακοί ψηφιακοί χώροι με οπτικοακουστικό υλικό και 3D εκθέματα, όπου ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει την ψηφιακή περιήγηση ως μία εμπειρία με έντονη διαδραστηκότητα και αλληλεπίδραση. Επιπλέον, τα μουσεία αποτελούν έναν βασικό τομέα της μη-τυπικής εκπαίδευσης, που αξιοποιείται στην εκπαιδευτική διαδικασία ανάλογα με την θεματολογία. Η παρούσα έρευνα χρησιμοποιώντας την μεθοδολογία του προγράμματος Out of eden learn, στο πλαίσιο των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων», προσεγγίζει την μουσειακή εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία , μέσα από εικονικές περιηγήσεις και ενσωματώνει την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαιδευτικής ρομποτικής στο κομμάτι της αξιολόγησης των νέων εννοιών που διδάχτηκαν τα παιδιά. Σκοπός της έρευνας είναι να παρουσιάσει ένα εκπαιδευτικό σενάριο όπου η μεθοδολογία του προγράμματος Out of eden learn στην μουσειοπαιδαγωγική , μαζί με την χρήση νέων τεχνολογιών θα καλλιεργήσουν στους μαθητές δεξιότητες του 21ου αιώνα και θα τους φέρουν σε επαφή με το πολιτιστικό στοιχείο κάθε εποχής. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 15 μαθητές του τμήματος νηπιαγωγείου . Το εκπαιδευτικό σενάριο της έρευνας, αποτελείται από 7 εργαστήρια και διήρκησε δύο μήνες. Η συλλογή δεδομένων έγινε μέσα από την συμμετοχική παρατήρηση και την συμπλήρωση ερωτηματολογίου του παρατηρητή για κάθε παιδί. Τέλος, αναλύοντας τα παραπάνω δεδομένα, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας και προτάσεις περεταίρω μελέτης.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ μεθοδολογία Out of Eden Learn στην μουσειακή αγωγή στο νηπιαγωγείο, σε συνδυασμό με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας και εκπαιδευτικής ρομποτικήςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENA few decades ago, the visit to museums and cultural sites was purely intertwined with physical presence, excluding a large number of people who for reasons of difficulty of access could not visit them. Now this condition has changed and most museums and cultural sites around the world, have electronic websites that host digital exhibitions with 3D technology. Especially due to the new conditions created by the pandemic with COVID-19, where the visit to Cultural spaces could only be carried out digitally, exhibition spaces with audiovisual material and 3D exhibits were created, where the visitor can experience the digital tour as an experience with intense interaction and interaction. This research, using the methodology of the Out of Eden Learn program, in the context of the "Skills Workshops", approaches museum education in preschool age, through virtual tours and integrates the application of augmented reality and educational nutrition in the part of evaluating the new concepts taught to children. The aim of the research is to present an educational scenario where the methodology of the Out of eden learn program in museum pedagogy, together with the use of new technologies will cultivate in the students skills of the 21st century and bring them into contact with the cultural element of each era. In the survey took part 15 students of the kindergarten department. The educational scenario of the research consists of 7 workshops and lasted two months, participated in the survey. The collection of data was done through participatory observation and the completion of a questionnaire of the observer for each child. Finally, analyzing the above data, the conclusions of the research and suggestions for further study are presented.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordOut of Eden Learnel
dc.subject.keywordΜουσειακή αγωγήel
dc.date.defense2022-10-05


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»