Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜιχελακάκης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚιούλου, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2022-07-28T10:31:14Z
dc.date.available2022-07-28T10:31:14Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14516
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1939
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια πολλοί ερευνητές έχουν εστιάσει το ενδιαφέρον τους στην έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης σε συνάρτηση με την εκπαιδευτική ηγεσία, αναγνωρίζοντας το μείζονα ρόλο που κατέχει ο διευθυντής σε ένα σχολείο. Ο παράγοντας της συναισθηματικής νοημοσύνης (ΣΝ) θεωρείται ότι διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο στην ανάπτυξη των σχέσεων σε ένα εργασιακό περιβάλλον και στην άσκηση αποτελεσματικής ηγεσίας όχι μόνο στο χώρο των επιχειρήσεων και της βιομηχανίας αλλά και στο χώρο της εκπαίδευσης, καθώς εκεί η επιτυχία δεν είναι εύκολα μετρήσιμη με την επίτευξη διάφορων ποσοτικών στόχων. Σκοπός αυτής της μελέτης είναι η βιβλιογραφική εξέταση των εξελίξεων στη διοικητική επιστήμη και ειδικότερα στα μοντέλα εκπαιδευτικής ηγεσίας. Θα παρουσιαστεί μια βιβλιογραφική επισκόπηση αναφορικά με τους ορισμούς και τα θεωρητικά μοντέλα που επικράτησαν γύρω από την Συναισθηματική Νοημοσύνη καθώς και έρευνες που μελέτησαν την σημαντικότητα της συναισθηματικής νοημοσύνης στη διοίκηση οργανισμών εκπαίδευσης. Ακόμα θα προταθεί η ενσωμάτωση των τεστ συναισθηματικής νοημοσύνης στην επιλογή των διευθυντών σχολικών μονάδων, ώστε να υπάρχει υψηλή εργασιακή παραγωγικότητα, απόδοση και ικανοποίηση. Τέλος, θα παρουσιαστούν σχετικά συμπεράσματα γύρω από το θέμα αυτό.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΕκπαιδευτική διοίκηση και συναισθηματική νοημοσύνη: τρόποι και μέθοδοι αξιολόγησής τηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn recent years, many researchers have focused on the Emotional Intelligence (EI) in relation to educational leadership, recognizing the major role that the principal has in a school. The EI is considered to play a significant role in the development of relationships in a working environment and in an effective leadership not only in business and industry but also in the educational area, as success is not easily measurable, by achieving various quantitative targets. The purpose of this study is to review the literature on advances in management science and, in particular, in educational leadership models. A literature review is presented on the definitions and theoretical models that have prevailed around EI as well as research that has studied the importance of EI in the management of educational organizations. It will also be proposed to integrate EI tests into the selection of school principals, so that there is high labor productivity, efficiency and satisfaction. Lastly, relevant conclusions will be presented on this issue.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική διοίκησηel
dc.subject.keywordΑποδοτικότηταel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.date.defense2022-07-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»