Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα που αφορούν την αειφόρο ανάπτυξη και την αειφορία της σχολικής μονάδας

dc.contributor.advisorΚαρκαλάκος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΚαραχάλιου, Βασιλική
dc.date.accessioned2022-07-21T09:40:24Z
dc.date.available2022-07-21T09:40:24Z
dc.date.issued2022-07-18
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14476
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1899
dc.description.abstractΗ Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη αποτελεί μια εκπαιδευτική καινοτομία, καθώς εισάγει μια διαφορετική αντίληψη στο σχολείο. Βασίζεται σε πρωτοπόρες αρχές, πρωτότυπες παιδαγωγικές ιδέες και γνωρίσματα μιας ποιοτικής εκπαίδευσης, όπως η διεπιστημονικότητα και η ολιστική μάθηση, η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η συμμετοχική λήψη αποφάσεων και το άνοιγµα του σχολείου στη ζωή. Αυτό έχει ως σκοπό τη διάπλαση αυτόνομων και ενεργών πολιτών και συνδέεται με την ανάγκη για ουσιαστικές αλλαγές στην εκπαίδευση. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε με σκοπό την καταγραφή των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για το ανωτέρω θέμα, ως στοιχείο ποιότητας των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα ευρήματα της έρευνας φανερώνουν ότι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ως απαραίτητο στοιχείο για την οικοδόμηση ενός ποιοτικού-βιώσιμου σχολείου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, τον προσανατολισμό σε ενεργητικές μαθησιακές προσεγγίσεις, που προάγουν την κριτική σκέψη. Οι εκπαιδευτικοί ανταποκρίνονται θετικά, στο θέμα της ενσωμάτωσης των αρχών της αειφορίας σε όλα τα μαθήματα και είναι πάντοτε θετικοί στην επιπλέον επιμόρφωση πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί περιγράφουν ένα σχολείο στο οποίο επικρατεί πνεύμα συνεργασίας αλλά χωρίς την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή, το άνοιγμα στην κοινωνία, την ενσωμάτωση της αειφορίας και των καινοτόμων δράσεων στη συνολική κουλτούρα του.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα που αφορούν την αειφόρο ανάπτυξη και την αειφορία της σχολικής μονάδαςel
dc.title.alternativeAttitudes and perceptions of primary education teachers on issues related to sustainable development and sustainability of the school unitel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENEducation for Sustainable Development is an educational innovation, as it introduces a different concept to the school. It is based on pioneering principles, original pedagogical ideas and features of a quality education, such as interdisciplinarity and holistic learning, critical thinking, problem solving, participatory decision making and the opening of the school to life. This aims at shaping autonomous and active citizens and is linked to the need for substantial changes in education. The present study was conducted in order to record teachers' perceptions on the above issue, as a quality element of primary schools. The research findings show that teachers consider as an essential element for building a quality-sustainable primary education, the orientation to active learning approaches that promote critical thinking. Teachers respond positively to the issue of integrating the principles of sustainability into all subjects and are always positive in their additional training on this issue. In addition, teachers describe a school in which there is a spirit of cooperation but without the necessary logistical infrastructure, the openness to society, the integration of sustainability and innovative actions in its overall culture. Finally, they recognize as the most important problems for the creation of a quality-sustainable school of primary education, the lack of funding, the lack of financial resources, the lack of adequate teacher training, concentric approach, the inelastic curriculum, the lack of support from institutions as well as and lack of vision.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξηel
dc.subject.keywordΑειφόρο / βιώσιμο σχολείοel
dc.subject.keywordΠοιοτική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΚαινοτομίαel
dc.subject.keywordΟλιστική σχολική προσέγγισηel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordEducation for sustainable developmentel
dc.subject.keywordSustainable schoolel
dc.subject.keywordQualitative educationel
dc.subject.keywordInnovationel
dc.subject.keywordHolistic school approachel
dc.subject.keywordPrimary educationel
dc.date.defense2022-07-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»