Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η αξιοποίηση εκπαιδευτικών βίντεο σε δομές εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων, ειδικότητας «Αισθητικής Τέχνης και Μακιγιάζ»

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΠαπαμελετίου, Ευανθία
dc.date.accessioned2022-06-14T11:47:40Z
dc.date.available2022-06-14T11:47:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14398
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1821
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αποτελεί μια έρευνα δράσης για τη μελέτη της αξιοποίησης εκπαιδευτικών βίντεο σε δομές ενηλίκων και συγκεκριμένα σε Δημόσια ΙΕΚ (Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης) ειδικότητας « Αισθητικής Τέχνης και Μακιγιάζ». Τα οφέλη της ενσωμάτωσης εκπαιδευτικών βίντεο καταγράφονται όλο και περισσότερο στη διεθνή βιβλιογραφία, υποστηρίζοντας την εκπαιδευτική πράξη και αλλάζοντας τον παραδοσιακό τρόπο μάθησης, ενώ παράλληλα αποδεικνύεται ότι τα βίντεο εχουν θετικό αντίκτυπο στη μάθηση, με αρκετές χώρες να την χρησιμοποιούν ως τρόπο μετάδοσης της γνώσης. Συγκεκριμένα στη παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία σχεδιάστηκε μία εκπαιδευτική έρευνα δράσης στην οποία ενσωματωθήκαν τρεις κατηγορίες εκπαιδευτικών βίντεο (βίντεο θεωρίας, βίντεο επίδειξης και βίντεο επίλυσης αποριών) στο μάθημα « Αισθητική Άκρων» Α΄ εξαμήνου, το οποίο έχει εργαστηριακό και θεωρητικό κομμάτι. Επίσης, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική παρέμβαση σε δύο ερευνητικές ομάδες. Στο πρώτο τμήμα εκπαιδευομένων (ομάδα ελέγχου) ακολουθήθηκε ο παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας, ενώ στο δεύτερο τμήμα (πειραματική ομάδα) ενσωματώθηκαν οι τρεις κατηγορίες εκπαιδευτικών βίντεο. Πιο συγκεκριμένα, τα ερευνητικά ερωτήματα της έρευνας δράσης ήταν: 1) Παρατηρήθηκαν διαφορές μεταξύ των 2 ομάδων ως προς το βαθμό ενδιαφέροντος, παρακίνησης και ενασχόλησής τους με το μάθημα; 2) Παρατηρήθηκαν διαφορές μεταξύ των δύο ομάδων ως προς την ανάγκη για επιπλέον οδηγίες για την κατανόηση του μαθήματος από την εκπαιδευτικό; 3) Παρατηρηθήκαν διαφορές μεταξύ των δύο ομάδων ως προς την επίδοση τους στο μάθημα (μέσα από την βαθμολογία); 4) Παρατηρήθηκε βελτίωση στην επίδοση των σπουδαστών υστέρα από την παρακολούθηση των εκπαιδευτικών βίντεο επίλυσης αποριών (μέσα από την βαθμολογία); 5) Παρατηρήθηκε διαφορά ως προς το ενδιαφέρον των σπουδαστών μεταξύ βίντεο θεωρίας, βίντεο επίδειξης και βίντεο επίλυσης αποριών; Τα αποτελέσματα της έρευνας δράσης έδειξαν ότι η αξιοποίηση εκπαιδευτικών βίντεο μπορεί να επιφέρει καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα, καθώς βελτίωσε τις επιδόσεις των εκπαιδευομένων, αύξησε το ενδιαφέρον και την ενασχόληση τους με το μάθημα και βοήθησε στην επίλυση αποριών τους.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ αξιοποίηση εκπαιδευτικών βίντεο σε δομές εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων, ειδικότητας «Αισθητικής Τέχνης και Μακιγιάζ»el
dc.title.alternativeStudying the use of educational videos in professional training on “Aesthetic Art and Makeup”el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe present master thesis is an action research for the study of the utilization of educational videos in adult structures and specifically in Public Institute of Vocational Training – IVT specialty "Aesthetic Art and Makeup". The benefits of integrating educational videos are increasingly being documented in the international literature, supporting the educational practice and changing the traditional way of learning, while at the same time proving that videos have a positive impact on learning, with several countries using it as a way of transmitting knowledge. Specifically, in the present master thesis, an educational action research was designed in which three categories of educational videos (theory video, demonstration video and question solving video) were incorporated in the " Aesthetics Limbs " course of the first semester, which has a laboratory and theoretical part. Also, a comprehensive educational intervention was designed and implemented in two study groups. In the first part of the trainees (control group) the traditional way of teaching was followed, while in the second part (experimental group) the three categories of video teachers were integrated. More specifically, the research questions of action research were: 1) Were there any differences between the 2 groups in terms of their degree of interest, motivation and involvement in the course? 2) Were there any differences between the two groups regarding the need for additional instructions for the teacher to understand the lesson? 3) Were there any differences between the two groups in terms of their performance in the course (through the score)? 4) Was there an improvement in student performance after watching the question-and-answer instructional videos (through grading)? 5) Was there a difference in student interest between video theory, demonstration video and question solving video? The results of the action research showed that the use of educational videos can bring better learning outcomes, as it improved the performance of the learners, increased their interest and engagement with the lesson and helped to solve questions.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΑισθητική Τέχνης και Μακιγιάζel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά βίντεοel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκωνel
dc.date.defense2022-06-08


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»