dc.contributor.advisor | Ψυλλάκη, Μαρία | |
dc.contributor.author | Nεγιάννης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2022-02-28T08:58:28Z | |
dc.date.available | 2022-02-28T08:58:28Z | |
dc.date.issued | 2022-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14169 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1592 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία αποτελεί μία έρευνα που αποσκοπεί στην διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της τεχνολογίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης. Η εργασία παρουσιάζει τον ορισμό και την σκιαγράφηση της έννοιας «Συναισθηματική Νοημοσύνη» («EQ»), μέσα από μία ιστορική αναδρομή που ερευνά τις πρώτες διατυπώσεις θεωριών σχετικά με την έννοια, τους ορισμούς της, τα θεωρητικά μοντέλα που έχουν συνδεθεί με αυτήν, τους τρόπους μέτρησης της και την αξία της. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται ο τρόπος που η έρευνα γύρω από τη συναισθηματική νοημοσύνη έχει αξιοποιηθεί από το Ελληνικό Σχολείο και καταγράφονται τα σχετικά προγράμματα αλλά και τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας που ολοκληρώθηκε με στόχο τη διερεύνηση μεταξύ τεχνολογίας και συναισθηματικής νοημοσύνης. | el |
dc.format.extent | 50 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Τεχνολογία και συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | Technology and emotional intelligence in the field of primary education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | This paper is a research aimed at investigating the relationship between technology and emotional intelligence. The paper presents the definition and outline of the concept of "Emotional Intelli-gence" ("EQ"), through a historical background that explores the first formulations of theories about the concept, its definitions, the theoretical models associated with it, the ways of measuring it and its value. Also, the paper examines the way in which the research on emotional intelligence has been utilized by the Greek School and the relevant programs and the results of the quantitative re-search that was completed with the aim of investigating the relationship between technology and emotional intelligence. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.date.defense | 2022-02-19 | |