Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τεχνολογία και συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΨυλλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorNεγιάννης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2022-02-28T08:58:28Z
dc.date.available2022-02-28T08:58:28Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14169
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1592
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μία έρευνα που αποσκοπεί στην διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της τεχνολογίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης. Η εργασία παρουσιάζει τον ορισμό και την σκιαγράφηση της έννοιας «Συναισθηματική Νοημοσύνη» («EQ»), μέσα από μία ιστορική αναδρομή που ερευνά τις πρώτες διατυπώσεις θεωριών σχετικά με την έννοια, τους ορισμούς της, τα θεωρητικά μοντέλα που έχουν συνδεθεί με αυτήν, τους τρόπους μέτρησης της και την αξία της. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται ο τρόπος που η έρευνα γύρω από τη συναισθηματική νοημοσύνη έχει αξιοποιηθεί από το Ελληνικό Σχολείο και καταγράφονται τα σχετικά προγράμματα αλλά και τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας που ολοκληρώθηκε με στόχο τη διερεύνηση μεταξύ τεχνολογίας και συναισθηματικής νοημοσύνης.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΤεχνολογία και συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeTechnology and emotional intelligence in the field of primary educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThis paper is a research aimed at investigating the relationship between technology and emotional intelligence. The paper presents the definition and outline of the concept of "Emotional Intelli-gence" ("EQ"), through a historical background that explores the first formulations of theories about the concept, its definitions, the theoretical models associated with it, the ways of measuring it and its value. Also, the paper examines the way in which the research on emotional intelligence has been utilized by the Greek School and the relevant programs and the results of the quantitative re-search that was completed with the aim of investigating the relationship between technology and emotional intelligence.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΤεχνολογίαel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.date.defense2022-02-19


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»