dc.contributor.advisor | Χλέτσος, Θεολόγος - Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Κοντίδη, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T09:47:50Z | |
dc.date.available | 2022-02-23T09:47:50Z | |
dc.date.issued | 2022-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14147 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1570 | |
dc.description.abstract | Κατά την περίοδο της πανδημίας του covid-19, ήταν αναγκαίο να βρεθεί λύση στη διακοπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας δια ζώσης, και σε παγκόσμιο επίπεδο επιλέχθηκε η «Εκπαίδευση από απόσταση σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης», ως λύση ώστε να συνεχίσει η μάθηση με ασφάλεια (Αναστασιάδης, 2020). Αυτό έφερε στο προσκήνιο το ενδιαφέρον σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τις επιδράσεις της, αλλά και κατά πόσο αυτή η νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα προκαλεί ανισότητες σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο, καθώς πολλοί μαθητές δεν μπορούσαν να συμμετέχουν ή αντιμετώπιζαν προβλήματα.
H παρούσα εργασία, διερευνά τις στάσεις κι τις απόψεις των γονέων των παιδιών πρωτοβάθμιας, σχετικά με τις επιπτώσεις της τηλεκπαίδευσης, σε σχέση με τις κοινωνικοοικονομικές ανισότητες. Συγκεκριμένα, αναλύονται περιγραφικά οι στάσεις κι οι απόψεις τους, οι αντιλήψεις τους για τις επιπτώσεις που προκλήθηκαν, όπως και μια γενικότερη περιγραφή της κατάστασης που βίωσαν κατά τη περίοδο της τηλεκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, διερευνώνται οι παράγοντες που επιδρούν στο βαθμό αποτελεσματικότητας της τηλεκπαίδευσης και κατά συνέπεια, στις επιπτώσεις που προκύπτουν, στα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι γονείς και στην άποψη τους σχετικά με την τηλεκπαίδευση.
Διαπιστώθηκε ότι παράγοντες όπως η οικονομική κατάσταση και γενικότερα το κοινωνικοοικονομικό επίπεδο, οι υποδομές του σπιτιού και η πρόσβαση στον εξοπλισμό και το διαδίκτυο επιδρούν στις επιπτώσεις και έχουν σχέση με τα εμπόδια και τις προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι γονείς και την άποψη που διαμόρφωσαν για την τηλεκπαίδευση. | el |
dc.format.extent | 80 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Στάσεις κι απόψεις των γονέων παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις επιπτώσεις της τηλεκπαίδευσης σε σχέση με τις κοινωνικοοικονομικές ανισότητες | el |
dc.title.alternative | Attitudes and views of parents of children in primary education about the consequences of distance learning in relation to the socioeconomic inequalities | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | During the period of the covid-19 pandemic, a solution needed to be found for the abrupt closure of schools and the "Emergency Remote Teaching" was chosen as a solution to continue learning safely, on a global scale (Anastasiadis, 2020). This brought to the fore the interest in distance education and its effects but also the extent that this new educational reality causes inequalities in social and economic level, as many students could not participate or faced problems.
This paper researches the attitudes and views of parents of primary school children regarding the consequences of distance learning in relation to socio-economic inequalities. Specifically, their attitudes and views, their perceptions of the consequences that are caused, as well as a more general description of the situation they experienced during the distance learning period. Additionally, the factors that affect the degree of effectiveness of distance learning and consequently, the implications and the obstacles that parents face, along with their views on distance learning, are analyzed.
Factors such as the economic situation and the socio-economic level in general, home infrastructure and access to equipment and the internet have been found to influence the consequences and are related to the obstacles and challenges faced by parents and their views on distance learning. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Τηλεκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Επιπτώσεις τηλεκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικοοικονομικές ανισότητες | el |
dc.date.defense | 2022-02-19 | |