Εμφάνιση απλής εγγραφής

Παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό εξοικείωσης των εκπαιδευτικών στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΔρίβας, Κυριάκος
dc.contributor.authorΔραγκόλας, Βασίλειος
dc.date.accessioned2022-02-23T08:38:51Z
dc.date.available2022-02-23T08:38:51Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14145
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1568
dc.description.abstractΠαρά την τεχνολογική εξέλιξη του 21ου αιώνα, παρατηρείται ότι οι εκπαιδευτικοί αδυνατούν να ενσωματώσουν τις Νέες Τεχνολογίες σε έναν ικανοποιητικό βαθμό, όσον αφορά την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Στη συγκεκριμένη εργασία ερευνούνται οι παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό εξοικείωσης των εκπαιδευτικών στις Νέες Τεχνολογίες. Για το λόγο αυτό διενεργήθηκε μια έρευνα σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης. Το δείγμα αποτελείται από 127 εκπαιδευτικούς (94 γυναίκες και 33 άντρες), οι οποίοι διδάσκουν σε διαφορετικές περιφέρειες της Ελλάδας. Η ανάλυση των ερευνητικών ερωτημάτων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση των συντελεστών συσχέτισης Chi- Square και Kendall’s Tau B. Παρατηρήθηκε ότι οι παράγοντες του Φύλου, της Κατάρτισης και της Θεσμικής Διοίκησης επηρεάζουν τους εκπαιδευτικούς στην εξοικείωσή τους με τις ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η Πολιτεία με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας καλείται να προσαρμόσει την εκπαιδευτική πολιτική της προκειμένου να συμβάλλει στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις Νέες Τεχνολογίες.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό εξοικείωσης των εκπαιδευτικών στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeFactors that affect the teachers’ level of familiarity with the integration of new technologies in primary educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENDespite the technological evolution in the 21st century, as regards primary education, it is observed that teachers find difficulty in intergrating the New Technologies in a satisfactory level. In this assignment there is an effort to investigate the factors that affect teachers’ level of familiarity with the New Technologies. For this reason a research on teachers of primary education has been conducted. The sample is comprised of 127 teachers (94 females and 33 males), who teach in different districts in Greece. The analysis of the research questions was accomplished with the use of the correlation coefficients Chi-Square and Kendall’s Tau B. It has been observed that the factors of gender, training and institutional administration affect teachers in their familiarity with ICT in primary education. On the basis of the results of the research the state has to adjust its educational policy in order to contribute to teachers’ familiarity with New Technologies.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΤΠΕel
dc.subject.keywordΑντιλήψειςel
dc.subject.keywordΕξοικείωσηel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.date.defense2022-02-18


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»