Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΨυλλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΠράπας, Ιωάννης
dc.date.accessioned2021-12-20T07:03:44Z
dc.date.available2021-12-20T07:03:44Z
dc.date.issued2021-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13979
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1402
dc.description.abstractΗ πανδημία του νέου κορονοϊού COVID-19 έκανε την εμφάνισή της σε ανύποπτο χρόνο και επέδρασε στην κοινωνία με τέτοιο τρόπο που άλλαξε πολλά στην εκπαίδευση, στην καθημερινότητα και στις ζωές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η αναστολή της λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών μονάδων ήταν ένα από τα πολλά αναγκαία μέτρα ώστε να διασφαλιστεί η υγεία όλων των εμπλεκόμενων. Η χρήση των νέων τεχνολογιών έδωσε στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τα εργαλεία εκείνα ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν να διδάσκουν από απόσταση. Η κρίσιμη κατάσταση που δημιουργήθηκε εξ αιτίας της πανδημίας έθεσε τους στόχους της Εκπαίδευσης σε νέο προσδιορισμό μεταλλάσσοντας το εκπαιδευτικό σύστημα σε ένα σύστημα ώστε να αδράξει την ευκαιρία που του δίνεται από τις νέες τεχνολογίες και να τις χρησιμοποιήσει με τέτοιο τρόπο μεγιστοποιώντας την δυνατότητα συνέχισης στη μάθηση παρά τα εμπόδια που έφερε η αναστολή φοίτησης των μαθητών στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Αν και οι υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας έκαναν προσπάθειες να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στη νέα κρίσιμη κατάσταση με στόχο να ενσωματωθούν ομαλά οι νέες τεχνολογίες στην Εκπαιδευτική διαδικασία, έπρεπε να ξεπεραστούν πολλά και μεγάλα εμπόδια άμεσα και σύντομα. Αν και οι εκπαιδευτικοί έκαναν μεγάλη προσπάθεια για να ανταπεξέλθουν στις νέες ανάγκες των μαθητών, χρειάστηκαν να αναζητήσουν τρόπους για να μπορέσουν να κατανοήσουν το νέο ψηφιακό περιβάλλον στο οποίο έπρεπε να δράσουν. Όμοια οι διευθυντές έπρεπε να εργαστούν ώστε να δημιουργηθεί ένα κλίμα δυνατοτήτων στο οποίο οι εκπαιδευτικοί θα είχαν την δυνατότητα να αναμετρηθούν με την κρίση και να ανταποκριθούν στην νέα πρόκληση. Η εργασία αυτή περιγράφει αρχικά την κατάσταση κρίσης που δημιούργησε η πανδημία και το χρονικό αναστολής των σχολικών μονάδων όπως διαμορφώθηκε μέσα από δύο διαφορετικές περιόδους. Καταγράφει τις ανάγκες εκείνες που οδήγησαν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τις δυνατότητες που δόθηκαν στους εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν ψηφιακά εργαλεία για να μπορέσουν να εργαστούν από απόσταση αλλά και τα εμπόδια που έπρεπε να αντιμετωπιστούν και να ξεπεραστούν τόσο θεσμικά όσο και σε επίπεδο σχολικών οργανισμών. Στη συνέχεια ερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το νέο ρόλο που ανέλαβαν μέσα από τις συνθήκες που διαμορφώθηκαν σε σχέση κυρίως με τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων και για τον νέο ηγετικό ρόλο των διευθυντών τους σε σχέση με την ψηφιοποίηση των τάξεων του σχολικού οργανισμού.el
dc.format.extent162el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟ ρόλος των εκπαιδευτικών και των διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης την περίοδο του ψηφιακού μετασχηματισμού και της τηλεκπαίδευσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe pandemic of the new COVID-19 coronavirus appeared at an unsuspected time and affected society in such a way that it changed a lot in education, in everyday life and in the lives of people around the world. The suspension of the operation of all educational units was one of the many necessary measures to e nsure the health of all those involved. The use of new technologies has given teachers of all levels the tools to continue teaching introducing new distance learning technics. The critical situation, created by the pandemic, set the goals of Education in a new definition by transforming the educational system into a new one in order to seize the opportunity by the new technologies and to use them in such a way as to maximize the possibility of continuing learning above all obstacles brought by the suspension of students' attendance in educational institutions. Although the services of the Ministry of Education made efforts to respond effectively to the new critical situation in order to integrate the new technologies in the Educational process smoothly, many major obstacles had to be overcome immediately and quickly. Eventhough teachers made a great effort to meet the new needs of their students, they had to look for ways to be able to understand the new digital environment in which they had to act. Similarly, principals had to work to create a climate of opportunity in which teachers would be able to cope with the crisis and meet the new challenge. This paper first describes the crisis situation created by the pandemic and the time period of suspension of school units as it developed through two different periods. It records the needs that led to distance education, the opportunities given to teachers to use digital tools to be able to work remotely and the obstacles that had to be confronted and overcome both institutionally and at the level of school organizations. This paper researches the views of primary school teachers about the new role they took on due to the newly-formed conditions mainly in relation to the use of digital tools, and also, about the new leadership role of their principals in relation to the digitization of the classrooms of the school organization.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΗγεσίαel
dc.subject.keywordΑναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδωνel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΡόλος εκπαιδευτικώνel
dc.subject.keywordΡόλος σχολικού ηγέτηel
dc.date.defense2021-12-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»