dc.contributor.advisor | Γιαννέλης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Καραπανάγου, Μαρία - Ευδοκία | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T06:40:57Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T06:40:57Z | |
dc.date.issued | 2021-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13856 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1279 | |
dc.description.abstract | Στη σύγχρονη εποχή όπου οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) παρουσιάζονται στην εκάστοτε διάσταση της καθημερινότητάς του ανθρώπου επηρεάζοντας και διαμορφώνοντας πολλούς τομείς της, δεν θα ήταν δυνατό να μην επηρεαστεί ο τομέας της εκπαίδευσης ο οποίος οφείλει πάντοτε να αφουγκράζεται και να ενσωματώνει τις αλλαγές, καθώς συνιστά το βασικό μοχλό διαμόρφωσης των αυριανών πολιτών. Η ουσιαστική ενσωμάτωση των ΤΠΕ στο πλαίσιο της εκπαίδευσης απασχόλησε τα εκπαιδευτικά συστήματα ποικίλων ανεπτυγμένων χωρών. Οι ΤΠΕ δύνανται να αποτελέσουν ένα εργαλείο καθοριστικής σημασίας στα χέρια του εκάστοτε παιδαγωγού ενδυναμώνοντας τη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία, διότι διαθέτουν τη δυναμική να εξισώσουν την εκπαίδευση που προσφέρεται σε ένα αστικό κέντρο με εκείνην που παρέχεται σε μία απομακρυσμένη περιοχή. Ωστόσο, παρότι τα οφέλη που ανακύπτουν μέσω της ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία έχουν πολλάκις διαπιστωθεί, οι παιδαγωγοί δεν κατάφεραν ακόμα να τις ενσωματώσουν ουσιαστικά τόσο στο πλαίσιο της γενικής εκπαίδευσης, όσο και της περιβαλλοντικής. Βέβαια, βάσει ερευνών έχει αναδειχθεί πως υφίσταται μία πληθώρα παραγόντων που μπορούν να ασκήσουν επιρροή στην επιτυχή χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και συνδέονται με διάφορους τομείς. | el |
dc.format.extent | 69 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Οι θέσεις των εκπαιδευτικών για την χρήση των Επιστημών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην περιβαλλοντική εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Teachers’ positions for the use of Information and Communication Sciences (ICT) in environmental education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In the modern world where Information and Communication Technologies (ICT) are presented in the current dimension of human life, influencing and shaping many of its sectors, it could not be unaffected by the field of education which must always listen to and incorporate change , as it is the main lever of formation of tomorrow's citizens. The effective integration of ICT in education has occupied the education systems of various developed countries. ICT can be a crucial tool in the hands of each educator by strengthening the teaching and learning process, because they have the potential to equate the education offered in an urban center with that provided in a remote area. However, although the benefits of integrating ICT into teaching and learning have been recognized many times, educators have not yet been able to integrate them effectively into both general and environmental education. Of course, research has shown that there are a number of factors that can influence the successful use of ICT in education and are related to various sectors. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | ΤΠΕ | el |
dc.subject.keyword | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Περιβαλλοντική εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Αειφορία | el |
dc.subject.keyword | Απόψεις εκπαιδευτικών | el |
dc.date.defense | 2021-11-20 | |