Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι θέσεις των εκπαιδευτικών για την χρήση των Επιστημών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΓιαννέλης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚαραπανάγου, Μαρία - Ευδοκία
dc.date.accessioned2021-11-22T06:40:57Z
dc.date.available2021-11-22T06:40:57Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13856
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1279
dc.description.abstractΣτη σύγχρονη εποχή όπου οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) παρουσιάζονται στην εκάστοτε διάσταση της καθημερινότητάς του ανθρώπου επηρεάζοντας και διαμορφώνοντας πολλούς τομείς της, δεν θα ήταν δυνατό να μην επηρεαστεί ο τομέας της εκπαίδευσης ο οποίος οφείλει πάντοτε να αφουγκράζεται και να ενσωματώνει τις αλλαγές, καθώς συνιστά το βασικό μοχλό διαμόρφωσης των αυριανών πολιτών. Η ουσιαστική ενσωμάτωση των ΤΠΕ στο πλαίσιο της εκπαίδευσης απασχόλησε τα εκπαιδευτικά συστήματα ποικίλων ανεπτυγμένων χωρών. Οι ΤΠΕ δύνανται να αποτελέσουν ένα εργαλείο καθοριστικής σημασίας στα χέρια του εκάστοτε παιδαγωγού ενδυναμώνοντας τη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία, διότι διαθέτουν τη δυναμική να εξισώσουν την εκπαίδευση που προσφέρεται σε ένα αστικό κέντρο με εκείνην που παρέχεται σε μία απομακρυσμένη περιοχή. Ωστόσο, παρότι τα οφέλη που ανακύπτουν μέσω της ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία έχουν πολλάκις διαπιστωθεί, οι παιδαγωγοί δεν κατάφεραν ακόμα να τις ενσωματώσουν ουσιαστικά τόσο στο πλαίσιο της γενικής εκπαίδευσης, όσο και της περιβαλλοντικής. Βέβαια, βάσει ερευνών έχει αναδειχθεί πως υφίσταται μία πληθώρα παραγόντων που μπορούν να ασκήσουν επιρροή στην επιτυχή χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και συνδέονται με διάφορους τομείς.el
dc.format.extent69el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΟι θέσεις των εκπαιδευτικών για την χρήση των Επιστημών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην περιβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeTeachers’ positions for the use of Information and Communication Sciences (ICT) in environmental educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn the modern world where Information and Communication Technologies (ICT) are presented in the current dimension of human life, influencing and shaping many of its sectors, it could not be unaffected by the field of education which must always listen to and incorporate change , as it is the main lever of formation of tomorrow's citizens. The effective integration of ICT in education has occupied the education systems of various developed countries. ICT can be a crucial tool in the hands of each educator by strengthening the teaching and learning process, because they have the potential to equate the education offered in an urban center with that provided in a remote area. However, although the benefits of integrating ICT into teaching and learning have been recognized many times, educators have not yet been able to integrate them effectively into both general and environmental education. Of course, research has shown that there are a number of factors that can influence the successful use of ICT in education and are related to various sectors.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΤΠΕel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΑειφορίαel
dc.subject.keywordΑπόψεις εκπαιδευτικώνel
dc.date.defense2021-11-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»