Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒοζίκης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΠαυλάκης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2021-04-01T14:52:28Z
dc.date.available2021-04-01T14:52:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13369
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/792
dc.description.abstractΟι εκπαιδευτικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια εστιάζουν στην εφαρμογή των νέων τεχνολογιών, με στόχο την ενίσχυση των μαθητών στην ενεργή μάθηση. Οι πολλές και ποικίλες εφαρμογές όπως επίσης και οι πολλές συσκευές Τεχνολογίας Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), έχουν πολλά οφέλη ως εκπαιδευτικά εργαλεία. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εξέταση του ρόλου και της σημασίας των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (εφεξής ΤΠΕ) στην διαδικασία μάθησης των παιδιών, μέσα από το πρίσμα των γονέων και των εκπαιδευτικών, όπως επίσης και η διερεύνηση των απόψεων γονέων-κηδεμόνων και των εκπαιδευτικών για την επίδραση των ΤΠΕ στην ζωή των μαθητών διαχρονικά. Στα δύο πρώτα κεφάλαια επιχειρείται μια ανασκόπηση του ζητήματος με έμφαση στην σημασία της τεχνολογίας και τον ρόλο των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 120 άτομα. Το ερευνητικό μέρος βασίζεται στην αξιοποίηση ποσοτικής έρευνας, η οποία διενεργήθηκε τον Ιανουάριο του 2021, με βασικό μεθοδολογικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο και ώς εργαλείο ανάλυσης το στατιστικό λογισμικό πακέτο SPSS. Τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης που πραγματοποιήθηκε, υποδεικνύουν ότι υπάρχει μια θετική στάση από γονείς και εκπαιδευτικούς στη χρήση των ΤΠΕ και αντίστοιχα μια ανάλογη σχέση με το βαθμό εξοικείωσης με τις ΤΠΕ και τις θετικές αντιλήψεις για την εφαρμογή τους στη διαδικασία μάθησης. Συμπερασματικά οι ΤΠΕ αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για την εκπαίδευση. Υπό αυτό το πρίσμα, θα έχει ενδιαφέρον μελλοντικά να διερευνηθούν σε πιο ειδικό πλαίσιο συγκεκριμένες τεχνολογικές εφαρμογές και ο αντίκτυπος τους σε συγκεκριμένα αντικείμενα και μαθησιακές διαδικασίες.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΑπόψεις γονέων - κηδεμόνων και εκπαιδευτικών για την επίδραση των ΤΠΕ στην ζωή των μαθητών διαχρονικά. Ποιες οι επιπτώσεις στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς τουςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENEducational changes in recent years have focused on the application of new technologies, with the aim of empowering students in active learning. The many and varied applications as well as the many Information and Communication Technology (ICT) devices have many benefits when used as educational tools. In this context, the purpose of this study is to examine the role and importance of Information and Communication Technologies (hereinafter ICT) in the learning process of children, through the prism of parents and teachers, as well as to explore the views of parents-custodians and teachers about the impact of ICT on students' lives over time. The first two chapters provide an overview of the issue with an emphasis on the importance of technology and the role of ICT in education. A total of 120 people participated in the research. The research part is based on the use of quantitative research, which was conducted in January 2021, with the basic methodological tool being the questionnaire and the analysis tool being the statistical software package SPSS. The results of the statistical analysis carried out, indicate that there is a positive attitude of parents and teachers in the use of ICT and respectively a corresponding relationship with the degree of familiarity with ICT and positive perceptions of their application in the learning process. In conclusion, ICT is an important tool for education. In this light, it will be interesting in the future to explore, in a more specific context, specific technological applications and their impact on specific objects and learning processes.el
dc.contributor.masterΟικονομικά της Εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΤεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)el
dc.subject.keywordEκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικοί υπολογιστέςel
dc.subject.keywordΜάθησηel
dc.date.defense2021-03-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»