Search
Now showing items 1-10 of 397
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητα σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης : οικονομική ανάλυση για τα έτη 1980-2011
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Σε μία εποχή κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε, αποκτούν ιδιαίτερη σημασία οι διάφορες πολιτικές που γίνονται προκειμένου να ενισχυθεί η επιχειρηματικότητα όχι μόνο στον Ελλαδικό χώρο αλλά γενικότερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. ...
Το φαινόμενο της ασυμμετρίας στο πετρέλαιο κίνησης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
Η σχέση ανάμεσα στη διεθνή τιμή του αργού πετρελαίου και της τιμής πετρελαίου κίνησης που καλείται να πληρώσει ο Έλληνας καταναλωτής είναι κάτι που έχει απασχολήσει την κοινή γνώμη σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο, ...
Η παιχνιδοποίηση στις ελληνικές επιχειρήσεις και η επίδρασή της στην εκπαίδευση προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05-25)
Η παιχνιδοποίηση αποτελεί ένα επίκαιρο θέμα σε διάφορους τομείς εφαρμογής. Ορίζεται ως η εφαρμογή των στοιχείων βάσει των οποίων σχεδιάζονται τα παιχνίδια, όπως οι προκλήσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμό, τα σήματα/κονκάρδες ...
Αθλητικό management και ποδοσφαιρική επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)
Οι απαιτήσεις για τους ευρωπαϊκούς συλλόγους που ανήκουν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία της UEFA (Ένωση ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών ομοσπονδιών) συνεχώς μεταβάλλονται. Εξαιτίας της κακοδιαχείρισης των οικονομικών που συνέβαινε ...
Σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα - Αξιολόγηση επένδυσης βάσει εμπειρικής μελέτης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την μελέτη και την αξιολόγηση μιας μεγάλης επένδυσης μέσω της Σύμπραξης του Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ ή Public-Private Partnerships-PPP).
Οι ΣΔΙΤ παρουσιάζονται ...
Η επίδραση των online μέσων στον κλάδο της διαφήμισης: έμφαση στα social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09-26)
Μέσα από τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, ο διαφημιστικός κλάδος στην Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπος με ριζικές αλλαγές. Από την μία πλευρά, παρουσιάζεται διαρκής μείωση στο διαφημιστικό κονδύλι για την προβολή και προώθηση ...
Κανόνες τιμολόγησης αγαθών και υπηρεσιών σε ενδοομιλικές συναλλαγές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Άμεσες ξένες επενδύσεις στα Βαλκάνια : μελέτη περίπτωσης Αλβανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα Διπλωματική Εργασία έχει ως θέμα τις Ελληνικές Επενδύσεις που πραγματοποιούνται σε τέσσερις χώρες των Βαλκανίων( Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία) εστιάζοντας και αναλύοντας περισσότερο την περίπτωση της ...
Αμυντικές δαπάνες και οικονομική μεγέθυνση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Η σχέση μεταξύ των αμυντικών δαπανών και της οικονομικής μεγέθυνσης έχει
κεντρίσει την προσοχή τόσο των ακαδημαϊκών όσο και των νομοθετούντων τις
τελευταίες δεκαετίες. Παρόλο που οι υπάρχουσες μελέτες υποστηρίζουν ότι ...
Μια εμπειρική ανάλυση της περιβαλλοντικής καμπύλης Kuznets για τα κράτη του ΟΟΣΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά ένα από τα πλέον σοβαρά ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα, τη μόλυνση του περιβάλλοντος. Στην διπλωματική εργασία προσπαθούμε να παρουσιάσουμε τον τρόπο με τον οποίο η ...