Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 34
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)
Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ...
Το νευρομάρκετινγκ και η επίδρασή του στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναλύσει την αναπτυσσόμενη επιστήμη του
Νευρομάρκετινγκ. Θα προσπαθήσει να την συνδέσει με την συμπεριφορά του καταναλωτή.
Θα εξετάσει επίσης την επίδραση των τεχνικών της ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις Η περίπτωση μελέτης των Ελληνικών Πετρελαίων στα Βαλκάνια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Η ενέργεια είναι μια από τις σημαντικότερες εισροές κεφαλαίου για την οικονομική ανάπτυξη οποιασδήποτε χώρας στον κόσμο. Από την άλλη πλευρά, οι άμεσες ξένες επενδύσεις στοχεύουν στην αναζήτηση φυσικών πόρων από την ...
Ο ρόλος και ο αντίκτυπος της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού: μια διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την εμπλοκή των εργαζομένων στην εργασία (work engagement)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Αυτή η μελέτη προσπάθησε να αξιολογήσει τις επιπτώσεις επιλεγμένων πρακτικών διαχείρισης
ανθρώπινου δυναμικού (αξιολόγηση απόδοσης, εκπαίδευση και ανάπτυξη, ανταμοιβές και
αναγνώριση και εργασιακή επικοινωνία) στην ...
Ελληνικές άμεσες ξένες επενδύσεις στη Ρουμανία - Μελέτη περίπτωσης "Chipita"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)
Η εν λόγω διπλωματική εργασία, πραγματεύεται τις Ελληνικές Άμεσες Ξένες Επενδύσεις (Α.Ξ.Ε.) στην Ρουμανία. Η ανάλυσή μας, από το πρώτο κεφάλαιο, ξεκινά με την εισαγωγή στην Θεωρία των Άμεσων Ξένων Επενδύσεων, με το τι εστί ...
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ...
Ο ρόλος και η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των
ανθρώπων. Με τη βοήθεια του διαδικτύου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να
ανταλλάζουν πληροφορίες και να επικοινωνούν. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ...
Εμπόδια στην επιχειρηματικότητα των νέων: μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η νεανική επιχειρηματικότητα έχει ενταχθεί στους περισσότερους κλάδους στον τομέα της οικονομίας, παρόλα αυτά η πλειοψηφία των νέων αντιμετωπίζουν εμπόδια και δυσκολίες που δεν τους δίνει το έναυσμα να πραγματοποιήσουν τα ...
Τηλε-ηγεσία και smart working: μια νέα φιλοσοφία management
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στην Ελλάδα, όπως και σε παγκόσμια κλίμακα, με την έλευση της πανδημίας Covid19 που προκάλεσε κύματα καραντίνας και της αλληλουχίας αρνητικών επιπτώσεων
που ακολούθησαν, γνωρίσαμε αρκετούς καινούριους όρους όσον αφορά ...