Πλοήγηση Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ραδιόφωνο"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Στρατηγική σημασία ανθρώπινου δυναμικού & μελέτη περίπτωσης ανώνυμης εταιρείας παροχής ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών
(2008-11-13)Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να τονίσει την αναγκαιότητα της δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του ανθρώπινου παράγοντα δίνοντας έμφαση στη σημαντικότητα της συμμετοχής του ανθρώπινου δυναμικού σε όλα τα ...