dc.contributor.advisor | Ελευθερίου, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Darra, Christina | |
dc.contributor.author | Δάρρα, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T10:04:08Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T10:04:08Z | |
dc.date.issued | 2020-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13079 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/502 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία ασχολείται με την e-learning ή εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η εργασία χωρίζεται σε θεωρητικό και ερευνητικό μέρος.
Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο όπου γίνεται αναφορά στην έννοια και τα συστατικά της ηλεκτρονικής μάθησης και ολοκληρώνεται με αναφορά στη χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης στην εκπαίδευση. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνεται το ερευνητικό σκέλος της διπλωματικής εργασίας που πραγματοποιήθηκε με πρωτογενή έρευνα η οποία διενεργήθηκε με σκοπό τη διερεύνηση του e-learning στην εκπαίδευση με έμφαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η ερευνητική μέθοδος που αποφασίστηκε να ακολουθηθεί είναι η ποσοτική με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας που σχεδιάστηκε από την ερευνήτρια, στο πλαίσιο της εργασίας, χωρίστηκε σε τρία μέρη με ερωτήσεις που σχετίζονταν με την e-learning εκπαίδευση, τη χρησιμοποιούμενη τεχνολογία στην e-learning εκπαίδευση και τη διοικητική υποστήριξη των φοιτητών στην e-learning εκπαίδευση.
Η έρευνα χωρίστηκε σε δυο σκέλη και αφορά την απομακρυσμένη εκπαιδευτική διαδικασία και το χειρισμό αυτής από τους φοιτητές πριν και μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού με την διεθνή ονομασία Covid – 19. Καλύπτει δυο χρονικές περιόδους οι οποίες, κατά την άποψη της ερευνήτριας, έπαιξαν ρόλο στην αντίληψη των ερωτηθέντων και ολοκληρώθηκε αμέσως μετά την έξαρση της πανδημίας.
Τα συμπεράσματα που προκύπτουν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για το σύνολο της έρευνας. | el |
dc.format.extent | 88 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | * |
dc.title | e-Learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | e-Learning in higher education | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | ABSTRACT
The present work deals with distance learning or otherwise e-learning in education. The work is divided into theoretical and research parts.
The theoretical part deals with the concept of e-learning, the components of e-learning and concludes with a reference to the use of e-learning in education.
The research part of the thesis involves primary research conducted to investigate e-learning in education with emphasis on higher education.
The research method used was quantitative and the data were gathered through a questionnaire.
The research questionnaire, which was designed by the researcher, is divided into three parts: distance education, technology used in distance education, and administrative support for students in distance education.
The conclusions drawn are particularly encouraging. | el |
dc.contributor.master | Οικονομικά της Εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Συστήματα διαχείρισης μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) | el |
dc.subject.keyword | e-Learning | el |
dc.subject.keyword | Τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2020-11-20 | |