Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τιμολόγηση και προώθηση φαρμάκων

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΜορφόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2020-06-22T10:46:46Z
dc.date.available2020-06-22T10:46:46Z
dc.date.issued2020-06-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12766
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/189
dc.description.abstractΗ διατήρηση της υγείας είναι καθήκον. Λίγοι φαίνεται να συνειδητοποιούν ότι υπάρχει και κάτι που θα μπορούσαμε να το πούμε φυσική ηθική». (Herbert Spencer, 1820-1903, Βρετανός φιλόσοφος). Ως δώρο, λοιπόν, θα πρέπει να εκτιμάται η υγεία και ως τέτοιο αγαθό, με σεβασμό να προστατεύεται. Στην παρούσα εργασία θα αναφερθώ στην στρατηγική που οι φαρμακοβιομηχανίες βασίζονται ώστε να τιμολογήσουν τα προς διάθεση φάρμακα και το τι ισχύει στην Ελλάδα. Επίσης, θα αναφερθώ και στον τρόπο παραγωγής του φαρμάκου και στον τρόπο προώθησης του. Τονίζοντας την σπουδαιότητα του αγαθού της υγείας, τονίζουμε και την ειδοποιό διαφορά της από τους υπόλοιπους τομείς του ευρύτερου κλάδου της Οικονομικής Επιστήμης. Είναι άραγε το ίδιο εύκολο να ορίσεις μία τιμή για ένα μηχάνημα που κουρεύει το γκαζόν με την τιμή που θα πρέπει να καθορίσεις για ένα φάρμακο που θα ανακουφίσει έναν ασθενή με ρευματοειδή αρθρίτιδα; Τέλος ακολουθεί μια παρουσίαση της φαρμακευτικής εταιρίας ΒΙΑΝΕΞ A.E. και μια συνέντευξη με τον κύριο Ισίδωρος Κουγιουμτζόγλου, Market Access Director της ΒΙΑΝΕΞ A.E..el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤιμολόγηση και προώθηση φαρμάκωνel
dc.title.alternativeMedicines pricing and pharmaceutical marketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe preservation of health is a duty. Few seem conscious that there is such a thing as physical morality. " (Herbert Spencer, 1820-1903, British philosopher). The health should be valued as a gift and and be protected with respect. In this master's dissertation, I will refer to the strategy that pharmaceutical companies rely on to price the drugs and what applies in Greece. I will also talk about how the drug is produced and how it is promoted. Emphasizing the importance of the good of health, i also emphasize its noticeable difference from the other sectors of Economics. Is it as easy as setting a price for a lawn mower with the price you have to set for a drug that will relieve a patient with rheumatoid arthritis? Finally, there is a presentation of the pharmaceutical company VIANEX S.A. and an interview with Mr. Isidoros Kougioumtzoglou, Market Access Director of VIANEX S.A..el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΦάρμακαel
dc.subject.keywordΦαρμακευτικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤιμολόγηση φαρμάκωνel
dc.date.defense2020-06-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»