Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΔιαμάντη, Χριστίνα
dc.date.accessioned2018-11-27T09:04:20Z
dc.date.available2018-11-27T09:04:20Z
dc.date.issued2018-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11662
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν να καταγράψει τεχνικές που χρησιμοποιούνται ευρέως στο νευρομάρκετινγκ και στη συνέχεια να εξετάσει κατά πόσο έχουν επίδραση στο καταναλωτικό κοινό της Ελλάδας. Στη συνέχεια με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας σχεδιάστηκε κατάλληλη πρόταση για την εφαρμογή των τεχνικών αυτών στον τομέα της υγείας και συγκεκριμένα για την προώθηση του σημαντικού μηνύματος της πρόληψης. Για τους παραπάνω λόγους, ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια που περιελάμβαναν κοινές ερωτήσεις αλλά και neurotests δόθηκαν προς απάντηση σε τυχαίο δείγμα 33 ατόμων. Ήταν σημαντικό να διεξαχθεί έρευνα τόσο με τους κλασικούς τρόπους διερεύνησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς αλλά να συμπεριληφθούν και τρόποι προσδιορισμού της σκέψης και πρόθεσης των συμμετεχόντων με βάση μεθόδους που χρησιμοποιούνται στις νευροεπιστήμες. Καθοριστικό στοιχείο της μελέτης αποτελεί το γεγονός ότι ο καταναλωτής δεν γνωρίζει πραγματικά το θέλω του. Η επεξεργασία των απαντήσεων με βάση τη συνειδητή επιλογή αλλά και με βάση neurotests οδήγησε την έρευνα σε ορισμένα συμπεράσματα τα οποία διαμόρφωσαν ένα βέλτιστο προφίλ για την κατασκευή κοινωνικού μηνύματος με στόχο την πρόληψη της υγείας με την προστασία και φροντίδα ζωτικών οργάνων του ανθρώπινου οργανισμού. Τέλος η διαμόρφωση πρότασης για συνεργασία του Υπουργείου Υγείας με γνωστή εταιρία καφέ, ώστε να συμπεριληφθεί στην συσκευασία του καφέ σχετικό με την πρόληψη αυτοκόλλητο μήνυμα, έχει ως στόχο την βελτίωση της υγείας του ελληνικού πληθυσμού.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleNeuromarketing στον χώρο της υγείαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe aim of the current study was the recording of the techniques that are mainly used in neuromarketing and also to investigate their impact on the Greek consumer. Then, based on the results of the study, an appropriate proposal for the implementation of these techniques in the field of health was designed, and more specifically, for the promotion of the important message of prevention. For the above purpose, questionnaires that included common questions and neurotests were distributed in electronic form, in response to a random sample of 33 individuals. For this study, it was essential to examine both the classic ways of investigating consumer behavior but also to include ways of determination of the thoughts and the intention of participants, based on methods used in neuroscience. A key feature of the study is that consumers did not really know what they wanted. The processing of the responses based on conscious choice, and also on the neurotests, led to conclusions that formed an optimal profile for the construction of a social message; a message that aimed at health prevention by protecting and caring for vital organs of the human body. To conclude, a cooperation between the Ministry of Health and a well-known coffee company was proposed, in order to include a self-adhesive message on the packaging of the caffeine for the improvement of the Greek population health.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordNeuromarketingel
dc.subject.keywordNeurotestsel
dc.subject.keywordΝευροεπιστήμεςel
dc.subject.keywordΥγείαel
dc.subject.keywordΠρόληψηel
dc.subject.keywordΠροστασία ζωτικών οργάνωνel
dc.date.defense2018-11-13


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»