Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΜουζέλης, Νεκτάριος
dc.date.accessioned2018-11-07T10:02:01Z
dc.date.available2018-11-07T10:02:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11526
dc.description.abstractΣτην σημερινή εποχή οι μαθητές αναζητούν την γνώση μέσα από ένα εύχρηστο, πάντα ενημερωμένο, ευέλικτο και προσαρμόσιμο περιβάλλον η-εκπαίδευσης. Μέσα από ένα μεγάλο σύνολο επιλογών ένα Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (LMS) δείχνει να ξεχωρίζει και να γίνεται αποδεκτό τόσο από την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και από τον επιχειρηματικό τομέα. Η κοινότητα του Moodle αγωνίζεται καθημερινά να καλύψει τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες για μάθηση και να συμβαδίσει με τις σύγχρονες παιδαγωγικές επιταγές. Το Moodle είναι φτιαγμένο για μάθηση, παρέχοντας στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα σύγχρονο εργαλείο με χαρακτηριστικά και δυνατότητες που καλύπτουν όλες σχεδόν τις παιδαγωγικές ανάγκες. Φαίνεται λοιπόν, να είναι ο πρωταγωνιστής στην διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου. Οι μαθητές επιπλέον έχουν ανάγκη από μια εφαρμογή που θα τους επιτρέπει να συνεργάζονται μεταξύ τους και να προσθέτουν, τροποποιούν ή ακόμη και να διαγράφουν περιεχόμενο με απλό και γρήγορο τρόπο. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει η MediaWiki παρέχοντας στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα περιβάλλον που διευκολύνει τόσο τη συνεργατική εύρεση, διαμόρφωση και διαμοίραση της γνώσης, όσο και την επικοινωνία, ιδιότητες που είναι στοιχειώδεις σε ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο. Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι μια σύντομη παρουσίαση των δυνατοτήτων αυτών των δυο εκπαιδευτικών εργαλείων και η εύρεση τρόπου συνεργασίας των, με σκοπό να χρησιμοποιηθούν τα ποιο ισχυρά χαρακτηριστικά από το καθένα, παρέχοντας έτσι στην εκπαιδευτική κοινότητα μια εμπειρία μάθησης χωρίς περιορισμούς. Επίσης η εργασία εστιάζει στον τρόπο σύζευξης των δυο εργαλείων, ώστε να χρησιμοποιηθούν από τη μεριά οι πανίσχυροι μηχανισμοί ανάλυσης και εκτίμησης της πορείας των εκπαιδευομένων του Moodle, και από τη μεριά του MediaWiki οι εκπαιδευτές να εφαρμόσουν τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους. Συνεπώς οι εκπαιδευόμενοι συνεργαζόμενοι με τους εκπαιδευτές χωρίς περιορισμούς σταματάνε να είναι παθητικοί δέκτες της γνώσης αλλά αποκτούν ενεργό ρόλο, συνθέτοντας γνώση.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάπτυξη υπολογιστικού συστατικού (moodle) για σύστημα τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENIn our days, you see a variety of learning tools that support learning such as Moodle and MediaWiki. Moodle, as a learning management system in conjunction with external tools, has the ability to collect information about student activity and to provide for a possible dropout of their curriculum. At the same time, a brief reference is made to MediaWiki, a tool that allows students to collaborate with each other and add, modify or even delete content in a simple and quick way. The purpose of this paper presents these moodle capabilities and to describe how to implement the interface between these two software, so managers have a full picture of user engagement on both educational platforms.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordBig datael
dc.subject.keywordLearning analyticsel
dc.subject.keywordMoodleel
dc.subject.keywordMediaWikiel
dc.subject.keywordMoodle repositoriesel
dc.subject.keywordΤεχνολογικά υποστηριζόμενο μαθησιακό περιβάλλονel
dc.date.defense2018-09-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»