Show simple item record

Εφαρμογή του social media marketing στον χώρο της υγείας

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜητράκα, Κωστούλα Ελευθερία
dc.date.accessioned2018-06-07T05:55:43Z
dc.date.available2018-06-07T05:55:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11240
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διατριβής ήταν να εξετάσει τις προθέσεις, τις στάσεις και τα εμπόδια των καταναλωτών στο να χρησιμοποιήσουν τα Social Media για να επικοινωνήσουν με τους επαγγελματίες υγείας στην Ελλάδα. Για τους σκοπούς αυτούς, ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν σε ένα δείγμα 123 ασθενών, μέσω διαδικτύου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι παρόλο που η χρήση των Social Media είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στη χώρα μας, η χρησιμοποίηση τους για την επικοινωνία με τους επαγγελματίες υγείας δεν είναι. Φαίνεται ότι στα Social Media προβάλλεται κατά κύριο λόγο μια «εξιδανικευμένη» εικόνα των χρηστών η οποία δεν είναι συμβατή με τη δημοσιοποίηση ιατρικών προβλημάτων. Τα βασικά εμπόδια στη χρήση των Social Media για ιατρικούς σκοπούς είναι τα εξής: α. ελλιπής ασφάλεια σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, β. χαμηλή ποιότητα των ιατρικών πληροφοριών που κυκλοφορούν στα Social Media, γ. υπερ-πληροφόρηση σχετικά με τα ιατρικά ζητήματα και δ. μη τήρηση της εμπιστευτικότητας των ιατρικών πληροφοριών. Αντίθετα, οι ασθενείς δεν αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα πρόσβασης στα Social Media (πρόσβαση στο διαδίκτυο, γνώσεις, κτλ.). Τέλος, η επίδραση των δημογραφικών χαρακτηριστικών των Ελλήνων ασθενών στη διαμόρφωση των στάσεων τους απέναντι στη χρήση των Social Media για ιατρικούς σκοπούς, βρέθηκε ότι είναι περιορισμένη, επιβεβαιώνοντας τα ευρήματα που αναφέρονται στη διεθνή βιβλιογραφία και πρακτική.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕφαρμογή του social media marketing στον χώρο της υγείαςel
dc.title.alternativeImplementation of social media marketing in healthcare industryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe objective of this postgraduate dissertation was to examine the intentions, attitudes and barriers to consumers to use Social Media to communicate with healthcare professionals in Greece. For these purposes, questionnaires were distributed to a sample of 123 patients, online. The results of the investigation showed that although the use of Social networking sites is particularly widespread in our country, their use to communicate with health care professionals is not. It would appear that the Social Media is primarily a "more visionary outlook on" image of users which is not compatible with the disclosure of medical problems. The main obstacles to the use of Social Media for medical purposes are as follows: a. incomplete fuse on the protection of personal data, b. low quality of medical information circulating in the Social Media, c. information overload on medical matters and d. non-compliance with the confidentiality of medical information. In contrast, patients not experiencing technical problems of access to Social Media (Internet access, knowledge, etc.). Finally, the impact of demographic characteristics of Greek patients in shaping attitudes toward the use of Social Media for medical purposes, it was found that is limited, confirming the findings contained in the international literature and practiceel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordSocial media marketingel
dc.subject.keywordΥγείαel
dc.subject.keywordΕπαγγελματίες υγείαςel
dc.subject.keywordΑσθενείςel
dc.date.defense2018-05-25


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»