Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΕυθύμογλου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2018-03-28T07:44:41Z
dc.date.available2018-03-28T07:44:41Z
dc.date.issued2018-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/11141
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη στρατηγική, τις δομές και τα μοντέλα διοίκησης των επιχειρήσεων συγκεκριμένα στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε την οργάνωση των επιχειρήσεων, βλέποντας αρχικά τις οργανωτικές δομές του 20ου αιώνα και έπειτα τις αρχές της αποτελεσματικής οργάνωσης και τα στάδια που χωρίζονται οι λειτουργίες της επιχείρησης. Στη συνέχεια, θα μιλήσουμε εκτενώς, για το πως είναι η οργανωτική δομή μιας επιχείρησης, ποιες είναι οι μορφές οργάνωσης και διοίκησής της, πως πρέπει να είναι η ηγεσία και πως αυτή επηρεάζει την πορεία ενός οργανισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα δούμε τη στρατηγική των επιχειρήσεων, δηλαδή τι είναι στρατηγική, γιατί μια επιχείρηση ακολουθεί στρατηγική, τι κριτήρια πρέπει να έχουν οι επιχειρήσεις για να ακολουθήσουν μια στρατηγική, ποιες είναι οι φάσεις της και θα καταλήξουμε με την ιεράρχησή της. Στο τρίτο κεφάλαιο, θα πούμε για τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, δηλαδή ποιες Τηλεπικοινωνιακές εταιρείες είναι στο προσκήνιο αυτή τη στιγμή, τι μερίδιο αγοράς κατέκτησε η κάθε μια από αυτές το προηγούμενο έτος και τους προσδιοριστικούς παράγοντες αλλαγής, δηλαδή τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά, τους καταναλωτές-πελάτες και προς τα που εν τέλη, θα πρέπει να κινηθούν οι εταιρείες, ώστε να κατακτήσουν τελικά τους καταναλωτές. Ανακαλύπτοντας τους παράγοντες αλλαγής, θα πρέπει όλες οι εταιρείες να αναδιοργανώσουν τη στρατηγική που ακολουθούν στο Marketing και για αυτό, θα εξηγήσουμε το τι είναι η ανάλυση SWOT και PEST και πως εφαρμόζεται στους Ελληνικούς Τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς. Στο τελευταίο κεφάλαιο, θα μάθουμε μέσα από έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στον κλάδο και με τη βοήθεια οικονομικών δεικτών, για την αξία των τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην Ελληνική αγορά, για τον κύκλο εργασιών στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία, για τα ποσοστά απασχόλησης στον κλάδο και για τις επενδύσεις.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣτρατηγική, δομές και μοντέλα διοίκησης στον κλάδο των τηλεπικοινωνιώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis thesis analyze the strategy, the structures and the models of business administration, specifically at Telecommunications. In particular, in the first chapter, we will analyze the organization of enterprises. More specifically, we will analyze the organizational structures of 20th century, the principles of effective organization, the functions of business, how the organizational structure of business is, what are the forms of organization and business management, how leadership should be and how it affects to the organization. In the second chapter, we will talk about business strategy, by learning what strategy is, why a business follows strategy, what criteria should companies have to follow a strategy, what are its phases and we will end up with the analysis of hierarchy of strategy. In the third chapter, we will analyze telecommunications in Greece, which are the telecommunications companies at the moment, which company was the winner of telecom market last year and which are the telecommunication business drivers. By discovering these drivers, all telecom companies need to reorganize their strategy by using SWOT and PEST analysis, so we are going to learn SWOT and PEST analysis and we could have the chance to see how they apply to Greek telecom organizations. Finally, we will look at telecom researches, with the help of economic indicators. These researches relate to the value of IT and telecommunications technologies in Greek market, turnover in telephony, employment rates and investments.el
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΤηλεπικοινωνίεςel
dc.subject.keywordΔομές διοίκησηςel
dc.subject.keywordΜοντέλα διοίκησηςel
dc.date.defense2018-03-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»