Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος των ψυχολογικών παραγόντων στην γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΝταβάλια, Σοφία
dc.date.accessioned2018-02-15T12:09:35Z
dc.date.available2018-02-15T12:09:35Z
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10937
dc.description.abstractH παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον ρόλο των ψυχολογικών παραγόντων στη γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Η ανάλυση μας βασίστηκε σε ένα δείγμα 268 γυναικών. Από το τελικό μας μοντέλο προκύπτει ότι οι επιχειρηματικές τάσεις (intentions) επηρεάζονται από τις προσωπικές πεποιθήσεις (personal attitudes), τις κοινωνικές πεποιθήσεις του περιγυρου (subjective norms) και την ικανότητα εκδήλωσης συγκεκριμένης συμπεριφοράς (TPB) με άμεσο τρόπο ενώ τα αυτόνομα κίνητρα (autonomous motivation) και τα ελεγχόμενα (controlling motivation) με τρόπο έμμεσο μέσων των ψυχολογικών παραγόντων.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟ ρόλος των ψυχολογικών παραγόντων στην γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσηςel
dc.title.alternativeThe role of psychological factors on female entrepreneurship in a turbulent economic environment such as Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe currest dissertation examines the role of psychological factors in women (female) entrepreneurship in a turbulent economic environment such as Greece. The study is based on a sample of 268 women in Greece. The final model indicates that personal attitudes, subjective norms and perceived behavioural control influence entrepreneurial intentions directly, while autonomous and controlling motives are linked to entrepreneurial intentions indirectly via personal attitudes and perceived behavioural control respectively.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΓυναικεία επιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΕλλάδαel
dc.subject.keywordΘεωρία TPBel
dc.subject.keywordΘεωρία SDTel
dc.subject.keywordΚίνητραel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordWomen entrepreneurshipel
dc.subject.keywordGreeceel
dc.subject.keywordTPB theoryel
dc.subject.keywordSDT theoryel
dc.subject.keywordMotivationel
dc.subject.keywordEntrepreneurshipel
dc.date.defense2018-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»