Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΚοράκη, Μαριάννα
dc.date.accessioned2018-01-15T15:43:56Z
dc.date.available2018-01-15T15:43:56Z
dc.date.issued2016-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10559
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία χωρίζεται σε τρία τμήματα (κεφάλαια): 1) την θεωρητική θεμελίωση, 2) την ανάλυση της μεθοδολογίας της έρευνας που υλοποιήθηκε και 3) την διατύπωση των αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων που προέκυψαν από αυτήν. Πρώτα απ’ όλα παρατίθεται η εισαγωγή στην οποία διατυπώνονται η ανάγκη διεξαγωγής της, η καινοτομία της, ο σκοπός και τα ερευνητικά ερωτήματα που έχουν τεθεί προς απάντηση. Έπειτα στο δεύτερο κεφάλαιο επιχειρείται η κατάδειξη της θεωρητικής θεμελίωσης του θέματος που έχουμε επιλέγει, μια τεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανεστραμμένης διδασκαλίας για την Δ’ τάξη δημοτικού με τίτλο «Γνωρίζουμε και προσέχουμε το σώμα μας», βασισμένη στο μοντέλο κινήτρων ARCS. Πιο ειδικά, το κεφάλαιο αυτό πραγματεύεται τα θέματα που αφορούν στην εξ’ αποστάσεως μάθηση («τεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση»), στους συναισθηματικούς παράγοντες της μάθησης («μοντέλο κινήτρων ARCS») και στις στρατηγικές ανάπτυξης κινήτρων ως κομμάτι της συνεργατικής μάθησης («ανεστραμμένη διδασκαλία»). Έπειτα, στο τρίτο κεφάλαιο της διπλωματικής, πραγματοποιείται η ανάλυση της μεθοδολογίας της παρούσας έρευνας και συγκεκριμένα, παρουσιάζονται ο σκοπός, οι εννοιολογικοί και λειτουργικοί ορισμοί, το δείγμα της έρευνας, ο αναλυτικός σχεδιασμός του σεναρίου, τα μέσα συλλογής δεδομένων που επιλέχθηκαν και τέλος τα στατιστικά κριτήρια βάσει των οποίων υλοποιήθηκε η στατιστική ανάλυση. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας διπλωματικής υλοποιείται εξαγωγή των αποτελεσμάτων τoy t-test για ένα δείγμα και του συντελεστή συσχέτισης Spearman, δομημένα βάσει των ερευνητικών ερωτημάτων της έρευνας. Εν κατακλείδι, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τα αποτελέσματα και κάποιες προτάσεις για περαιτέρω μελέτη.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανεστραμμένης διδασκαλίας βασισμένη στο μοντέλο κινήτρων ARCSel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis thesis is divided in three sections (chapters): 1)theoretical establishment, 2) analisation of the methothology that was used for carrying out the present study, 3) the formulation of results and conclusions deriving from the study. First of all, in the introduction , the need of conducting such a study, the innovative characteristics and the purpose of it, are considered. The issues that are set to an answer are also presented here. In the second section we are attempting the theoritical establishment of the chosen subject : a technologically supported educational intervention of diversed teaching for 4th grade pupils. The title is ‘’Learning an looking after our body’’ an is based on the motivation model ‘’ARCS’’. In particular, this section deals with the subjects of distance learning (technologically supported educational intervention) , emotional factors of learning ( ARCS motivation model) and the strategies of developing motivation as part of the collaborative learning (diversed teaching). In the third part, there is an analysis of the methodology of the current thesis. More specifically , the purpose , the semantics and definitions used , the statistic sample, the planning of the scenario, the chosen means for collecting data and the criteria on which the statistic analysis is based are specified. In the fourth and last chapter of the thesis , there is the results of the t-test for a sample, and the correlation factor Spearman , based on the questions set by the study. Finally the conclusions made are presented , accompanied with some suggestions for further study.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΨηφιακό σχολείοel
dc.subject.keywordΑσύγχρονη μάθησηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»