dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Κοράκη, Μαριάννα | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:43:56Z | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:43:56Z | |
dc.date.issued | 2016-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10559 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία χωρίζεται σε τρία τμήματα
(κεφάλαια): 1) την θεωρητική θεμελίωση, 2) την ανάλυση της μεθοδολογίας της
έρευνας που υλοποιήθηκε και 3) την διατύπωση των αποτελεσμάτων και
συμπερασμάτων που προέκυψαν από αυτήν.
Πρώτα απ’ όλα παρατίθεται η εισαγωγή στην οποία διατυπώνονται η
ανάγκη διεξαγωγής της, η καινοτομία της, ο σκοπός και τα ερευνητικά
ερωτήματα που έχουν τεθεί προς απάντηση.
Έπειτα στο δεύτερο κεφάλαιο επιχειρείται η κατάδειξη της θεωρητικής
θεμελίωσης του θέματος που έχουμε επιλέγει, μια τεχνολογικά υποστηριζόμενη
εκπαιδευτική παρέμβαση ανεστραμμένης διδασκαλίας για την Δ’ τάξη
δημοτικού με τίτλο «Γνωρίζουμε και προσέχουμε το σώμα μας», βασισμένη στο
μοντέλο κινήτρων ARCS. Πιο ειδικά, το κεφάλαιο αυτό πραγματεύεται τα
θέματα που αφορούν στην εξ’ αποστάσεως μάθηση («τεχνολογικά
υποστηριζόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση»), στους συναισθηματικούς
παράγοντες της μάθησης («μοντέλο κινήτρων ARCS») και στις στρατηγικές
ανάπτυξης κινήτρων ως κομμάτι της συνεργατικής μάθησης («ανεστραμμένη
διδασκαλία»).
Έπειτα, στο τρίτο κεφάλαιο της διπλωματικής, πραγματοποιείται η
ανάλυση της μεθοδολογίας της παρούσας έρευνας και συγκεκριμένα,
παρουσιάζονται ο σκοπός, οι εννοιολογικοί και λειτουργικοί ορισμοί, το δείγμα
της έρευνας, ο αναλυτικός σχεδιασμός του σεναρίου, τα μέσα συλλογής
δεδομένων που επιλέχθηκαν και τέλος τα στατιστικά κριτήρια βάσει των οποίων
υλοποιήθηκε η στατιστική ανάλυση.
Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας διπλωματικής
υλοποιείται εξαγωγή των αποτελεσμάτων τoy t-test για ένα δείγμα και του
συντελεστή συσχέτισης Spearman, δομημένα βάσει των ερευνητικών
ερωτημάτων της έρευνας.
Εν κατακλείδι, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από
τα αποτελέσματα και κάποιες προτάσεις για περαιτέρω μελέτη. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Τεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανεστραμμένης διδασκαλίας βασισμένη στο μοντέλο κινήτρων ARCS | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis is divided in three sections (chapters): 1)theoretical
establishment, 2) analisation of the methothology that was used for carrying
out the present study, 3) the formulation of results and conclusions deriving
from the study.
First of all, in the introduction , the need of conducting such a study,
the innovative characteristics and the purpose of it, are considered. The
issues that are set to an answer are also presented here.
In the second section we are attempting the theoritical establishment
of the chosen subject : a technologically supported educational intervention
of diversed teaching for 4th grade pupils. The title is ‘’Learning an looking
after our body’’ an is based on the motivation model ‘’ARCS’’. In particular,
this section deals with the subjects of distance learning (technologically
supported educational intervention) , emotional factors of learning ( ARCS
motivation model) and the strategies of developing motivation as part of the
collaborative learning (diversed teaching).
In the third part, there is an analysis of the methodology of the current
thesis. More specifically , the purpose , the semantics and definitions used ,
the statistic sample, the planning of the scenario, the chosen means for
collecting data and the criteria on which the statistic analysis is based are
specified.
In the fourth and last chapter of the thesis , there is the results of the
t-test for a sample, and the correlation factor Spearman , based on the
questions set by the study.
Finally the conclusions made are presented , accompanied with some
suggestions for further study. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακό σχολείο | el |
dc.subject.keyword | Ασύγχρονη μάθηση | el |