Show simple item record

Τα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τους

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΜπλέτσου, Παρασκευή - Μαρία
dc.date.accessioned2018-01-12T09:05:35Z
dc.date.available2018-01-12T09:05:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10497
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο είναι πάνω από 40 ετών. Ξεκίνησε το 1969 με την ιδιότητα του ARPANET, ανατέθηκε από το Υπουργείο Άμυνας του Advanced Research Agency (ARPA) ως δίκτυο ακαδημαϊκής και στρατιωτικής χρήσης. Η πρώτη online κοινότητα USENET ξεκίνησε 10 χρόνια αργότερα Πάνω από 800 εκατομμύρια μηνύματα από αυτήν την πρώην κοινότητα έχουν αρχειοθετηθεί τώρα στις Ομάδες Google. Οι πρώτες ιστοσελίδες και οι φυλλομετρητές ιστοσελίδων εμφανίστηκαν το 1993 και αυτό ήταν το σημείο ανατροπής του διαδικτύου. Αυτό ήταν το Web 1.0: οι οργανώσεις δημιούργησαν περιεχόμενο σε ιστοσελίδες και σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και οι χρήστες κατανάλωναν το περιεχόμενο. Οι μοναδικές ιδιότητες και οι δυνάμεις των τεχνολογιών διαδικτύου παρείχαν ένα εφαλτήριο από την πρώτη έως τη δεύτερη γενιά Web 2.0. Η τεχνολογία προσφέρει μόνο ευκαιρίες. Οι έμποροι και οι αγορές δημιουργούν νέα προϊόντα εκμεταλλευόμενοι τις τεχνολογίες Web 2.0. Το Web 2.0 συνδέει επίσης ανθρώπους μεταξύ τους για την παραγωγή και την κοινή χρήση περιεχομένου. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ιστοσελίδες που επιτρέπουν την κοινωνική δικτύωση και συντάσσονται κυρίως από χρήστες του διαδικτύου. Οι ιστότοποι κοινωνικών μέσων αυξάνονται σε αριθμό και προσελκύουν τους χρήστες πιο γρήγορα από ό,τι οι παραδοσιακοί χώροι πολυμέσων. Αυτό δημιουργεί ευκαιρίες και προκλήσεις για τους εμπόρους, μερικές από τις οποίες περιγράφονται στην παρούσα διπλωματική εργασία.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤα κοινωνικά δίκτυα ως διαφημιστικά μέσα και η εξέλιξή τουςel
dc.title.alternativeSocial media marketing evolutionel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe internet is over 40 years old. Started in 1969 as the ARPANET, it was commissioned by the U.S. Department of Defense's Advanced Research Project Agency (ARPA) as a network for academic and military use. The first online community the USENET, began 10 years later Over 800 million messages from that early community are now archived in Google Groups. The first Web pages and internet browsers appeared in1993 and that was the internet tipping point. This was Web 1.0: organizations created content on Web pages and in email and users consumed the content. The unique properties and strengths of internet technologies provided a springboard from the first to the second generation, Web 2.0. Technology only opens the window of opportunity. Marketers and their markets create hot new products that capitalize on Web 2.0 technologies. Web 2.0 also connect people with each other for producing and sharing content. Collectively called social media, these are web pages allowing social networking and are primarily authored by internet users. Social media sites are increasing in number and attracting users more quickly than are traditional media sites. This creates opportunities and challenges for marketers, some of which are outlined in this master thesis.el
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordBranding (Marketing)el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»