Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘεοδωρόπουλος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΑνδριανοπούλου, Ειρήνη
dc.date.accessioned2017-11-27T10:53:33Z
dc.date.available2017-11-27T10:53:33Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10241
dc.description.abstractΗ ναυτιλία αποτελεί τον πιο ανεπτυγμένο οικονομικά τομέα σε παγκόσμια κλίμακα και χαρακτηρίζεται από ισχυρό ανταγωνισμό καθώς και πολυπλοκότητα, κυρίως λόγω της φύσης της δραστηριότητας των ναυτιλιακών εταιρειών. Ο διεθνής χαρακτήρας της ναυτιλίας, έχει συμβάλει στην υιοθέτηση κανόνων και συμβάσων από Διεθνείς Οργανισμούς για την καλύτερη λειτουργία αυτής και τη βελτίωσή της. Η πρώτη προσπάθεια διεθνούς κανονιστικής ρύθμισης θεμάτων ναυτικής ασφάλειας έλαβε χώρα το 1914 με τη υιοθέτηση της Διεθνούς Σύμβασης για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη θάλασσα (SOLAS) με σκοπό την βελτίωση της ασφάλειας των πλοίων. Η Διεθνής Σύμβαση SOLAS 74 καλύπτει πολλές πλευρές της ασφάλειας του πλοίου συμπεριλαμβανομένων του εξοπλισμού του, τα μέτρα πυρασφάλειας, τη μεταφορά των φορτίων μέχρι και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας. Ο Διεθνής Κώδικας Διαχείρισης της Ασφάλειας (ISM Code), έχει καθιερωθεί για να περιορίσει την εμφάνιση του ανθρώπινου λάθους, δημιουργώντας μια οργανωτική κουλτούρα για την ναυτιλία με προσανατολισμό στην ασφάλεια. Η βασική ιδέα του Κώδικα ISM είναι ότι οι εταιρείες πρέπει να βρίσκονται σε μια συνεχή διαδικασία συνεχούς βελτίωσης της ασφάλειας με ταυτόχρονη την δέσμευση της ανώτατης διοίκησης για την εφαρμογή αυτής της κουλτούρας. Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε αναλυτικά στο θέμα της ασφάλειας στη θάλασσα καθώς και στον τρόπο εφαρμογής των παραπάνω κανόνων και συμβάσεων. Σημαντικό ρόλο σε όλη αυτή την διαδικασία έχει ο ανθρώπινος παράγοντας. Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν, όλα τα κόστη και τα οφέλη από την πρακτική εφαρμογή και τους μηχανισμούς, που εφαρμόζονται στον πλοιοκτήτη και τη ναυτιλιακή εταιρεία για την ασφαλή πλοήγηση στις θάλασσες αλλά και την ταυτόχρονη προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.el
dc.format.extent106el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΚόστη και οφέλη από την εφαρμογή των διεθνών συμβάσεων ασφαλείας ISM και SOLASel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENShipping is the world's most developed economic sector and is characterized by strong competition and complexity, mainly due to the nature of shipping business. The international nature of shipping has contributed to the adoption of rules and conventions by international organizations to improve its operation. The first attempt of an international maritime security regulation was in 1914 with the adoption of the International Convention for the Safety of Life at Sea (SOLAS) with an intention to improve the safety of ships. The SOLAS 74 International Convention covers many aspects of ship security including its equipment, fire safety measures, cargo transportation and maritime safety. The International Code of Safety Management (ISM Code) has been established to limit the occurrence of human error, creating an organizational culture for maritime-oriented safety. The basic idea of the ISM Code is that companies must be in a continuous process of continuous improvement of security while at the same time committing top management to the implementation of this culture. In the present project, we will deal with the issue of maritime safety as well as with the implementation of the above rules and conventions. An important role in this process is the human factor. All the costs and benefits of the practical application and mechanisms applied to the shipowner and the shipping company for safe navigation in the seas and the simultaneous protection of the marine environment will be analyzed.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΔιεθνείς συμβάσειςel
dc.subject.keywordSOLASel
dc.subject.keywordISM Codeel
dc.subject.keywordMaritimeel
dc.subject.keywordInternational conventionsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»