dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Αρτσιδάκης, Στυλιανός | |
dc.contributor.author | Artsidakis, Stylianos | |
dc.date.accessioned | 2017-11-27T10:00:25Z | |
dc.date.available | 2017-11-27T10:00:25Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10236 | |
dc.description.abstract | Η ναυτιλία αποτελεί μία πολύ ιδιαίτερη αγορά, με συνεχείς διακυμάνσεις και ανάγκη για υψηλής εντάσεως κεφαλαίου επενδύσεις. Η χρηματοδότηση των εταιρειών, αποτελεί βασικό συστατικό τόσο της μεγέθυνσης όσο και της βιωσιμότητάς τους.
Από το 2007, όπου υπήρξε μία τρομερή άνοδος των ναύλων, το κλίμα αισιοδοξίας βρισκόταν στα ύψη και οι εταιρείες αποκόμισαν τεράστια κέρδη, την τελευταία δεκαετία παρατηρούμε ακριβώς το αντίθετο. Το κλίμα έχει αλλάξει άρδην, οι περισσότερες εταιρείες αντιμετωπίζουν πρόβλημα στις δανειακές τους υποχρεώσεις και η αγορά αντιμετωπίζει μια υπερπροσφορά χωρητικότητας που επηρεάζει άμεσα τα ναύλα άρα και τις ταμειακές ροές τους.
Στην παρούσα εργασία έχει γίνει μια προσπάθεια μελέτης των δανειακών υποχρεώσεων οχτώ εταιρειών, πως εξελίχθηκαν από το 2010 έως και το 2016 και πως συνδέονται με την πορεία της ναυλαγοράς. Ξεκινάμε με μία ανάλυση των δύο βασικών αγορών, μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και πετρελαίου, και στη συνέχεια αναφερόμαστε στους βασικούς τρόπους χρηματοδότησης των εταιρειών και πως επηρεάζονται από τους ναυτιλιακούς κύκλους. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στα προφίλ των εταιρειών που επιλέξαμε, στη μεθοδολογία που χρησιμοποιήσαμε και στην παρουσίαση των βασικών αριθμοδεικτών που θα αναλύσουμε. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων και τα συμπεράσματα της συγκεκριμένης μελέτης. | el |
dc.format.extent | 84 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Capital loan analysis from 2010 to 2016 | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Shipping is a very special market, with constant fluctuations and a need for high-capital investment. The financing of companies is a key component of both their growth and their sustainability.
Since 2007, when there has been a tremendous rise in freight rates, the optimism climate has been soaring and the companies have made huge profits, over the last decade we have seen exactly the opposite. The climate has changed sharply, most companies have problems with their debt obligations and the market faces an oversupply of capacity that directly affects their freight rates and thereinafter their operation cash flows.
In this paper, an attempt has been made to study the debt obligations of eight companies, how they evolved from 2010 to 2016 and how they are linked to the course of the market. We begin with an analysis of the two main markets, dry and wet, then we are referred to the main ways of financing methods and how they are affected by maritime cycles. After that we analyze the profiles of the chosen companies, the methodology we used and the presentation of the key figures we will lay down. The last chapter presents our results and the conclusions of this study. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Χρηματοδότηση | el |
dc.subject.keyword | Αριθμοδείκτες | el |
dc.subject.keyword | Δανειακές υποχρεώσεις | el |
dc.subject.keyword | Τιμές ναύλων | el |
dc.subject.keyword | Shipping | el |
dc.subject.keyword | Finance | el |
dc.subject.keyword | Ratios | el |
dc.subject.keyword | Debt liabilities | el |
dc.subject.keyword | Freight rates | el |