Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοτταρίδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΚαγιούλη, Μαρία
dc.date.accessioned2017-11-21T12:21:33Z
dc.date.available2017-11-21T12:21:33Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10196
dc.description.abstractΗ ανά χείρας διπλωματική διατριβή με τίτλο: «Στρατηγική επανατοποθέτησης στο χώρο της Αισθητικής. Μελέτη περίπτωσης: Όμιλος Figura» αποσκοπεί δια της παρουσίασης του εγχώριου κλάδου προσφοράς υπηρεσιών αδυνατίσματος και αισθητικής και δια των προοπτικών που διαφαίνονται, να εντοπίσει τα περιθώρια επαναπροσδιορισμού και επανατοποθέτησης του στην αγορά. Χρήσιμο εργαλείο της όλης μελέτης αναμένεται να αποτελέσει η διερεύνηση και ανάδειξη των βασικών στρατηγικών αποφάσεων του Ομίλου Figura, ο οποίος ως εις εκ των βασικών παικτών του χώρου, αποτελεί ενδεικτική περίπτωση προσέγγισης. Η μελέτη χωρίζεται σε δέκα βασικές ενότητες. Στην πρώτη ενότητα, παρουσιάζονται κάποια γενικά στοιχεία του Ομίλου, προκειμένου να αποδοθεί μια πρώτη εικόνα γι’ αυτόν. Στη δεύτερη ενότητα, αναλύεται το ευρύτερο μακρο-περιβάλλον των επιχειρήσεων μέσω της ανάλυσης PEST, ενώ στην αμέσως επόμενη προσδιορίζεται το κλαδικό περιβάλλον και εν συνεχεία το ανταγωνιστικό (μικρό) περιβάλλον, μέσω της ανάλυσης των 5 ανταγωνιστικών δυνάμεων κατά Porter. Στην τέταρτη ενότητα και προσεγγίζοντας τα βασικά χαρακτηριστικά του εσωτερικού περιβάλλοντος, επιχειρείται η παρουσίαση του υπό εξέτασιν ομίλου μέσω των συστημάτων επιχειρησιακού προγραμματισμού και της προσέγγισης των θεμελιωδών ικανοτήτων του. Στην πορεία και ως απόρροια των παραπάνω, παρατίθεται η στρατηγική προσέγγιση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μέσω της ανάλυσης SWOT. Στην έκτη ενότητα αποτυπώνονται κάποιες προβλέψεις για την πορεία την ελληνικής Οικονομίας γενικότερα και του υπό εξέτασιν κλάδου ειδικότερα, ενώ στη έβδομη αναλύονται εκτενώς οι ακολουθούμενες επιχειρηματικές στρατηγικές ανάπτυξης και επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του Ομίλου Figura στην αγορά. Η όγδοη και ένατη ενότητα σχετίζονται με προσεγγίσεις στρατηγικού Μarketing και στρατηγικής ανάπτυξης για εξεταζόμενο Όμιλο. Τέλος, η μελέτη ολοκληρώνεται με την παράθεση προτεινόμενων αλλαγών και στρατηγικών επιλογών για την περαιτέρω εδραίωση του Ομίλου Figura στην αγορά, σύμφωνα με τα 7s κατά McKinsey και τα τελικά συμπεράσματα συλλήβδην της εργασίας.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγική επανατοποθέτησης στο χώρο της αισθητικής. Μελέτη περίπτωσης : Όμιλος Figurael
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΑισθητικήel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικός προγραμματισμόςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»