Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 42
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση
των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το
φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ...
Επιχειρηματική ηθική και σύγχρονα επιχειρηματικά σκάνδαλα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Στη σημερινή εποχή, ο έντονος ανταγωνισμός που παρατηρείται ανάμεσα στις επιχειρήσεις, ως απόρροια της παγκοσμιοποίησης, καθιστά ολοένα και δυσκολότερη την επιβίωση και ανάπτυξη της επιχείρησης. Για να μπορέσει λοιπόν μία ...
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ...
Εργασιακός εκφοβισμός: προσωπικά χαρακτηριστικά και εργασιακά αποτελέσματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός: Η αυξανόμενη έρευνα στον τομέα της εργασιακής παρενόχλησης, καθώς και στον
τομέα του εκφοβισμού, επισημαίνει τη σημασία και τη βαρύτητα του θέματος της παρούσας
μελέτης. Φαινόμενα τα οποία δεν αναγνωρίζονται ...
Εξαγωγικές προοπτικές & στρατηγικές του ελληνικού επίπλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει, να προσδιορίσει και να αναλύσει, την εξαγωγική πορεία του κλάδου του επίπλου οικιακής χρήσης στην Ελλάδα καθώς και τα προβλήματα που δημιούργησε σε αυτόν η ...
Φοροδιαφυγή - φοροαποφυγή στη σύγχρονη Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Τα φαινόμενα της φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής αποτελούν ένα σημαντικό πρόβλημα για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους. Πέρα από τη διασφάλιση της ομαλής είσπραξης των προβλεπόμενων δημοσιονομικών εσόδων, η εξεύρεση λύσης ...
Συμπεριφορική χρηματοοικονομική και συμπεριφορικά σφάλματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της Συμπεριφορικής Χρηματοοικονομικής, κατανοώντας πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της ψυχολογίας και της συμπεριφοράς κατά τη διαδικασία λήψης χρηματοοικονομικών ...
Μετασχηματιστική ηγεσία, εργασιακή απόδοση και ψυχολογικό κεφάλαιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η θεωρία της Μετασχηματιστικής – Συναλλακτικής Ηγεσίας σε συνδυασμό με τη θεωρία του Ψυχολογικού Κεφαλαίου αποτελεί σήμερα το πλέον πρωτοποριακό μοντέλο στο πεδίο της ηγεσίας, με ειδικό ενδιαφέρον για τον αντίκτυπο επί της ...
Ηλεκτρονικό εμπόριο στις επιχειρήσεις χονδρεμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να συλλεχθούν, αξιολογηθούν και
παρουσιαστούν όλα τα κατάλληλα εκείνα πρωτογενή καθώς και δευτερογενή
στοιχεία με σκοπό να διερευνηθούν οι συνθήκες που επικρατούν στο Ηλεκτρονικό
Επιχειρείν ...
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης φαρμακείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή Μελέτης Σκοπιμότητας σχετικά με την ίδρυση Φαρμακείου στο νησί της Τήνου. Προκειμένου να αποφανθούμε για τη βιωσιμότητα της επένδυσής μας, στο πρώτο μισό τμήμα της εργασίας, ...