Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 40
Ο ρόλος των ρυθμιστικών αρχών στην βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της ρυθμιστικής πολιτικής ως κρατικής παρέμβασης στην αγορά, με σκοπό την μεγιστοποίηση της κοινωνικής ευημερίας. Σε ένα ενιαίο θεωρητικό πλαίσιο, παρουσιάζονται οι ...
Περιβαλλοντική υποβάθμιση και οικονομική ανάπτυξη. Μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-03)
Στην παρούσα διπλωματική διερευνάται η σχέση της περιβαλλοντικής μόλυνσης σε όρους (CO2) με βασικές μακροοικονομικές μεταβλητές όπως την ανάπτυξη του ΑΕΠ, το εμπόριο την χρηματοπιστωτική ανάπτυξη, την κατανάλωση ενέργειας, ...
Ο ρόλος της επιχειρησιακής οικονομικής στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων από την επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Η παρούσα εργασία έχει σαν απώτερο σκοπό την ανάλυση και την επεξήγηση με κατανοητό τρόπο της επιχειρησιακής οικονομικής και πως αυτή βοηθάει την επιχείρηση στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων. Η Επιχειρησιακή Οικονομική ...
Αγορές CDS τραπεζών και εθνών και αλληλεξαρτήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Οι αλληλεξαρτήσεις τραπεζών και εθνών εστιάζουν έντονα την προσοχή της επενδυτικής κοινότητας στην αγορά των ασφαλίστρων πιστωτικού κινδύνου (CDS). Σκοπός της εργασίας είναι να περιγράψει μηχανισμούς διάχυσης των κρίσεων ...
Επιχειρηματικά μοντέλα κοινωνικών επιχειρήσεων: Μελέτη περίπτωσης των ελληνικών επιχειρήσεων στον τομέα της φιλοξενίας.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-29)
Είναι γεγονός, πως κατά το ευρωπαϊκό κοινωνικό πρότυπο, κάποιοι οργανισμοί διαφέρουν και από τις ιδιωτικές επιχειρήσεις αλλά και από τους δημόσιους φορείς. Πρόκειται για ιδιωτικούς οργανισμούς που είναι ενεργοί στον ευρωπαϊκό ...
Η απήχηση των διαφημιστικών μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα υποψηφίων πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-07)
Στις μέρες μας, οι εταιρείες αναζητούν συνεχώς τρόπους για να μπορέσουν να ανταγωνιστούν άλλες εταιρίες με ίδια ή παρεμφερή προϊόντα. Οι εταιρείες, επιλέγουν μέσω της διαφήμισης και του μάρκετινγκ να εστιάσουν στο κοινό- ...
Στρατηγικές επιλογής προσωπικού: Η περίπτωση του ΟΤΕ Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-12)
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση των Στρατηγικών επιλογής προσωπικού.
Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας μελετήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resources) μιας επιχείρησης ...
Διευρεύνηση βιωσιμότητας μικρής ανεμογεννήτριας 50 KW και εγκατάσταση δεξαμενής υγραερίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)
Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι η εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας για την
κατασκευή και τη λειτουργία ενός αιολικού συστήματος με μικρή ανεμογεννήτρια
ισχύος 50 KW στην περιοχή Αναβύσσου Αττικής και την εγκατάσταση μιας ...
Έρευνα και διάχυση γνώσης στην Ευρώπη.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-09)
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, πολλές χώρες στηρίζονται στη δημιουργία, τη διάδοση και
την εκμετάλλευση της επιστημονικής και τεχνολογικής γνώσης, ως μέσα βελτίωσης της
οικονομικής μεγέθυνσης και της παραγωγικότητας. Στην ...
Αξιολόγηση αποδοτικότητας και σύστημα αμοιβής προσωπικού στον τραπεζικό τομέα: Μια συγκριτική ανάλυση.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-15)
Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση και διερεύνηση της αξιολόγησης της αποδοτικότητας των συστημάτων αμοιβής προσωπικού στις ελληνικές επιχειρήσεις και ειδικότερα στην περίπτωση των ...