Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 33
Εφαρμογή του social media marketing στον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να εξετάσει τις προθέσεις, τις στάσεις και τα εμπόδια των καταναλωτών στο να χρησιμοποιήσουν τα Social Media για να επικοινωνήσουν με τους επαγγελματίες υγείας στην Ελλάδα. Για τους σκοπούς ...
Πως η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού επηρεάζει την επικοινωνία εργοδοσίας - διοίκησης - εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην εποχή μας οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν διάφορες καταστάσεις που επηρεάζουν την λειτουργία τους. Η παγκοσμιοποίηση, η οικονομική κρίση, το μεταναστευτικό, οι δημογραφικές μετατοπίσεις, ο ανταγωνισμός είναι κάποιες ...
Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Be strong/Μείνε Δυνατός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-26)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό της στόχο τη διερεύνηση της εφαρμογής του Μάρκετινγκ και της διαφήμισης σε Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό (Μ.Κ.Ο.) συγκεκριμένα η περίπτωση της μελέτης μας είναι η “Be Strong/Μείνε ...
Μελέτη περιπτώσεων συμπράξεων δημοσίου - ιδιωτικού τομέα στα ευρωπαϊκά συστήματα υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08-21)
Προκλήσεις για τις φαρμακευτικές εταιρείες και τρόποι αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-18)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας» του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Αντικείμενο της εργασίας ...
Οριακή μεταβολή καινοτομίας – το μέλλον των ελληνικών φαρμακευτικών εταιρειών: απόψεις των εμπλεκομένων και στρατηγικές αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-25)
Η παρούσα διπλωματική είναι μια ερευνητική εργασία που ασχολείται με την έννοια της οριακής μεταβολής της καινοτομίας στη φαρμακευτική βιομηχανία. Μετά την οικονομική κρίση του 2008, η Ελλάδα αντιμετωπίζει σοβαρά δημοσιονομικά ...
Ανθρώπινο δυναμικό: κίνητρα, αξιολόγηση και εργασιακή ικανοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-01)
Neuromarketing στον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν να καταγράψει τεχνικές που χρησιμοποιούνται ευρέως στο νευρομάρκετινγκ και στη συνέχεια να εξετάσει κατά πόσο έχουν επίδραση στο καταναλωτικό κοινό της Ελλάδας. Στη συνέχεια ...
Η χρήση του επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) στο χώρο της υγείας. Ίδρυση ιδιωτικής κλινικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)
Η ίδρυση της κλινικής BCC (Breast Care Clinic) αποτελεί καινοτόμος ιδέα στο χώρο της υγείας στην Ελλάδα καθώς δεν υπάρχει στο χώρο καμία παρόμοια κλινική που να διαθέτει συγκεντρωμένες τόσες πολλές ιατρικές ειδικότητες και ...
Ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή - νομικά, οικονομικά και ηθικά ζητήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Σήμερα, ολοένα και περισσότερα ζευγάρια αναγκάζονται να καταφύγουν στην εφαρμογή μεθόδων ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής για να αποκτήσουν παιδί. Η επιστημονική πρόοδος που έχει σημειώσει ο τομέας αυτός της ιατρικής ...