Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 32
Μελέτη και αξιολόγηση ποιότητας δικτύων κινητών επικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στα πλαίσια αυτής της εργασίας πραγματοποιείται η μελέτη και η αξιολόγηση
ποιότητας δικτύων κινητών επικοινωνιών μέσω ενός λογισμικού Nemo Outdoor
για την διεξαγωγή μετρήσεων δεικτών ποιότητας Μ01-Μ09 στα δίκτυα
ελληνικών ...
Μελέτη και αξιολόγηση λειτουργίας τηλεφωνικού κέντρου. Προτάσεις βελτιστοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης & εφαρμογής προτάσεων βελτιστοποίησης στις λειτουργίες ενός τηλεφωνικού κέντρου.
Η προσέγγιση που ακολουθείται αφορά την αξιολόγηση συγκεκριμένου ...
Η συμβολή του HR στη διαμόρφωση στρατηγικού management Η περίπτωση της VICTUS SA
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)
Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τη συμβολή του τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων στη διαμόρφωση Στρατηγικού Management της επιχείρησης. Ως πεδίο έρευνας έχει οριστεί η εταιρεία VICTUS S.A., η οποία δραστηριοποιείται ...
The Divorced Parents Syndrome - A strategic management analysis of joint ventures between competitors
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05)
Business plan of e-shop development
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Σε αυτή τη διπλωματική εργασία αρχικά γίνεται μια ανάλυση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά εξηγείται τι είναι το Η.Ε. και δίνεται ο ορισμός του. Ακολουθεί το ιστορικό του Η.Ε. καθώς και οι κατηγορίες στις οποίες ...
Στρατηγική ανάλυση στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών - κινητών επικοινωνιών. Μελέτη περίπτωσης (Wind Hellas)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-06)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων, εξετάζει την ανάλυση του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, ...
Έρευνα της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ στο μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)
Στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τον τρόπο που μια επιχείρηση μπορεί να οδηγηθεί στη χρήση και στην ανάπτυξη της αυτοματοποίησης του μάρκετινγκ (marketing automation) η οποία χαρακτηρίζεται ...
Έξυπνη μέτρηση κατανάλωσης νερού με χρήση της τεχνολογίας ΝΒ-ΙοΤ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η έξυπνη μέτρηση της κατανάλωσης του νερού (smartwatermetering) αποτελεί μέρος της έξυπνης πόλης (smartcity), που ολοένα και γνωρίζει μεγάλη ανταπόκριση σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο. Η απόφασή μου να επιλέξω την έξυπνη ...
Πρόβλεψη διείσδυσης του Internet of Things
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Η μεγάλη ανάπτυξη και διάδοση της τεχνολογίας Internet of Things την τελευταία δεκαετία οδήγησε στην οικονομική εκμετάλλευσή τους και στην δημιουργία όχι μόνο νέων τμημάτων αγοράς αλλά και νέας αγοράς. Η παρούσα διπλωματική ...
Τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική μάθηση στα ασύρματα δίκτυα επόμενης γενιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)