Now showing items 1-11 of 11

  • Social media marketing 

    Καλληδώνη, Άννα - Μαρία Σ. (2014-09-30)
    Η καθημερινή χρήση των Social Media, τόσο από ηλεκτρονικούς υπολογιστές όσο κι από τα κινητά τηλέφωνα, τα έχει καθιερώσει πια ως μία δεύτερη παράλληλη ζωή για τον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη ...
  • Social media marketing : μελέτη περίπτωσης στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας 

    Γρέκη, Χρυσάνθη (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
    Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν ...
  • Social media marketing: η περίπτωση του Facebook 

    Πολυχρονιάδης, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
    Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ...
  • Διαδικτυακή διαφήμιση: η επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ 

    Αρβανίτη, Στυλιανή Γ. (2014-01-28)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί αρχικά στην αναφορά της διαφήμισης στο διαδίκτυο, στην επίδραση των νέων τεχνολογιών στα διαφημιστικά μέσα του μάρκετινγκ και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τη χρήση αυτής ...
  • Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό 

    Σειραγάκη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
    Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και ...
  • Διαφήμιση στο διαδίκτυο 

    Κυριακοπούλου, Αγγελική Π. (2008-02-01)
    Η διαφήμιση αποτελεί απεικόνιση της εκάστοτε κοινωνίας στην οποία διαμορφώνεται και το χρόνο στον οποίο λαμβάνει μέρος. Η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου είχε σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση μιας νέας μορφής διαφήμισης, που ...
  • Έρευνα για την συμπεριφορά των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα και η χρήση αυτών ως εργαλείο του marketing 

    Πήττας, Γεώργιος Β. (2013-06-11)
    Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί πρώτον στην ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών απέναντι στο Facebook και δεύτερον στην εξαγωγή συμπερασμάτων για την χρήση του ως εργαλείου του marketing από τις επιχειρήσεις. ...
  • Έρευνα για το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες επιχειρήσεις 

    Σαμαρτζόπουλος, Νικόλαος Λ. (2014-01-28)
    Στις σημερινές συνθήκες ανταγωνισμού των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί αναγκαίο εργαλείο. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή ...
  • Η αξιοποίηση του Facebook από τις επιχειρήσεις 

    Σκλια, Χρυσούλα - Φωτεινή Δ. (2014-10-02)
    Η διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα, το Facebook, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα εργαλείο επιχειρηματικής δραστηριότητας, καθώς και την εμπειρία των επιχειρήσεων ...
  • Η επίδραση των online μέσων στον κλάδο της διαφήμισης: έμφαση στα social media 

    Σπανού, Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012-09-26)
    Μέσα από τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, ο διαφημιστικός κλάδος στην Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπος με ριζικές αλλαγές. Από την μία πλευρά, παρουσιάζεται διαρκής μείωση στο διαφημιστικό κονδύλι για την προβολή και προώθηση ...
  • Το marketing των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης 

    Χανδρίδη, Ιωάννα Κ. (2014-09-25)
    Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι «Η προώθηση των προϊόντων μόδας και η επίδραση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με στόχο να εντοπισθούν οι αγορές στόχοι ...

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»