Πλοήγηση ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 3655-3674 από 15809
-
Αξιοποίηση τεχνολογιών διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή τουριστικών εκδηλώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Αξιοποίηση της διαδικασίας σχεδιασμού επιτραπέζιων παιχνιδιών στη μαθησιακή διαδικασία προσχολικής αγωγής: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού διαδικτυακού οδηγού
(2014-11-19)Τα παιχνίδια αποτελούν ένα αναπόσπαστο μέρος της ζωής των ανθρώπων και του πολιτισμού μας. Η παιδαγωγική αξία της παιγνιώδους προσέγγισης και των επιτραπέζιων παιχνιδιών έχει αναγνωριστεί μέσω ερευνών μερικών δεκαετιών ... -
Αξιοποίηση της λιγνοκυτταρινούχου βιομάζας για τη παραγωγή προσροφητικών υλικών με σκοπό την αντιμετώπιση της ρύπανσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Τα τελευταία χρόνια λόγω των οικονομικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων αυξάνεται όλο και περισσότερο το επιστημονικό ενδιαφέρον για την αξιοποίηση της λιγνοκυτταρινούχας βιομάζας και ειδικότερα της απορριπτόμενης. Η ... -
Αξιοποίηση της μεθόδου PBL σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αι.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η ανάγκη για την επαγγελματική ανάπτυξη και δια βίου μάθηση των εκπαιδευτικών αποτελεί αντικείμενο ερευνών στη διεθνή βιβλιογραφία. Συγκεκριμένα, οι έρευνες δίνουν έμφαση στην απόκτηση δεξιοτήτων 21ου αιώνα από τους ... -
Αξιοποίηση της μεθόδου SRL σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η εργασία και τα καθήκοντα έχουν γίνει πιο περίπλοκα και απαιτούνται περισσότερες διεπιστημονικές δεξιότητες, έτσι ώστε η νέα γενιά πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη για δεξιότητες ... -
Αξιοποίηση της τεχνικής της κλιμακούμενης υποστήριξης στη «Μάθηση βασισμένη σε προβλήματα» (PBL) στο πλαίσιο ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η αξιοποίηση της Problem Based Learning (PBL) σε διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες και γνωστικά πεδία πέρα των επιστημών της υγείας διευρύνεται συνεχώς. Κατά συνέπεια, καθίσταται αναγκαία η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας ... -
Αξιοποίηση της τεχνολογίας του Podcasting για τη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στη πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(2011-06-23)Σύγχρονες έρευνες καταγράφουν πως η ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών μπορεί να αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής πρακτικής, ιδίως στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Το διαδίκτυο και η ευρύτατη χρήση των ... -
Αξιοποίηση της τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης για ενδοεπιχειρησιακή κατάρτιση: δημιουργία ενός επιχειρηματικού μοντέλου για την ενσωμάτωση ηλεκτρονικής μάθησης στις επιχειρησιακές δομές
(2014-04-29)Η ανάπτυξη του επιχειρησιακού e-learning συμβαδίζει με την ανάγκη των επιχειρήσεων για διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητας και ανταγωνιστικότητας τους μέσω της εκπαίδευσης του προσωπικού τους. Ωστόσο, η υλοποίηση ενός έργου ... -
Αξιοποίηση της υπηρεσίας Google Cloud Messaging (GCM) στη σχεδίαση και την ανάπτυξη εφαρμογής άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων για κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)Στη σύγχρονη κοινωνία της γνώσης και της αμφίδρομης διανθρώπινης επικοινωνίας, η πληροφορία αποκτάται, επεξεργάζεται, αποθηκεύεται, ανακτάται, μεταδίδεται και διαχέεται σε πραγματικό χρόνο και με ελάχιστο κόστος. Κατά την ... -
Αξιοποίηση της χρήσης των Τ.Π.Ε., προϋποθέσεις επιτυχίας χρήσης τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και απόψεις εκπαιδευτικών για την εφαρμογή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Με την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας θέλουμε να εντοπίσουμε τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την επιτυχή χρήση των ΤΠΕ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να μελετήσουμε την στάση που τηρούν οι εκπαιδευτικοί ως προς την ... -
Αξιοποίηση του Moodle για διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη και έρευνα με σκοπό την αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ηλεκτρονικής Τάξης Moodle για τη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ... -
Αξιοποίηση του Moodle και της τεχνικής παιχνίδι ρόλων στην εκπαίδευση τραπεζικών υπαλλήλων σε θέματα διαχείρισης κρίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η αξιοποίηση των τεχνολογιών του διαδικτύου για την εκπαίδευση εργαζομένων αποτελεί ένα καινοτόμο μέσο διδασκαλίας. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε μια πρόταση αξιοποίησης του Moodle για την εκπαίδευση υπαλλήλων ... -
Αξιοποίηση του podcasting στην τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική των μαθηματικών
(2011-06-16)Στην εργασία αυτή περιγράφεται η χρήση ενός ασύγχρονου εργαλείου επικοινωνίας του Web2, του Podcasting, για την ενίσχυση της διδασκαλίας της γεωμετρίας στο Γυμνάσιο. Μέσω της τεχνολογίας αυτής κατέστη δυνατή η διανομή μέσω ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού "Γλώσσα Ε' και ΣΤ' Δημοτικού" για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
(2013-05-14)Στόχος της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι να προτείνει στους εκπαιδευτικούς τρία πρότυπα εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ... -
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Alice για την εκμάθηση αντικειμενοστραφή προγραμματισμού μέσω δημιουργίας μικρόκοσμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009-06)Στην εκπαιδευτική διαδικασία ανακύπτει συνεχώς η ανάγκη για την ανάπτυξη εξειδικευμένων εκπαιδευτικών εργαλείων για την υποστήριξη της διδασκαλίας του Προγραμματισμού. Οι έρευνες αυτές έχουν στόχο να ανακαλύψουν τρόπους ... -
Αξιοποίηση του επιχειρησιακού παιχνιδιού προσομοίωσης (business simulation game) "GoVenture CEO" για τον εμπλουτισμό της μεθοδολογίας αναγνώρισης επιχειρηματικών ευκαιριών στην επιχειρηματική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Η Επιχειρηματικότητα είναι μία απαραίτητη ικανότητα με πολλαπλά οφέλη στην ατομική, κοινωνική, οικονομική και εργασιακή πτυχή κάθε χώρας. Περιλαμβάνει διάφορες έννοιες, όπως τη δημιουργία και διοίκηση μίας επιχείρησης, την ... -
Αξιοποίηση του εργαλείου Moodle στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το αν και κατά πόσο η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, μέσω μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, μπορεί να οδηγήσει στην κατάκτηση των στόχων του μαθήματος, στη Γ’ τάξη ... -
Αξιοποίηση του εργαλείου SELFIE για την αποτίμηση της ψηφιακή ικανότητας σχολικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την εφαρμογή του εργαλείου SELFIE στον προσδιορισμό της ψηφιακής ικανότητας μίας σχολικής μονάδας και την υποστήριξη κατάρτισης ενός σχετικού Σχεδίου ... -
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ή αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio ως υποστηρικτικού εργαλείου συνεργατικών και ατομικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του PBL Script ... -
Αξιοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού περιβάλλοντος ενός e-portfolio για την υποστήριξη της μάθησης βασισμένης στην επίλυση προβλημάτων (PBL)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στο σημερινό ραγδαία μεταβαλλόμενο κοινωνικό, τεχνολογικό και οικονομικό περιβάλλον, τα άτομα έρχονται καθημερινά αντιμέτωπα με ένα σύνολο πολύπλοκων καταστάσεων και προβλημάτων, που επιζητούν μία ή και περισσότερες πιθανές ...