Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer relations -- Management"
Αποτελέσματα 4-23 από 28
-
Βασικοί δείκτες μέτρησης και αξιολόγησης των επιδόσεων : η περίπτωση της παροχής υπηρεσιών μετά την πώληση
(2011-12-06)Οι Βασικοί Δείκτες Επίδοσης (KPIs) αποτελούν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για μέτρηση, αξιολόγηση και σύγκριση των αποτελεσμάτων επιδόσεων τόσο ενδοεταιρικά μεταξύ των τμημάτων μίας επιχείρησης όσο και στον ευρύτερο επιχειρησιακό ... -
Διαδικτυακή κατηγοριοποίηση και διαχείριση πελατών μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας με βάση τη χρήση τους στις υπηρεσίες της
(2012-07-23)Η παρούσα εργασία εξετάζει και αναλύει την πελατειακή βάση μιας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας με σκοπό τη δημιουργία ενός συστήματος διαχείρισης πελατών (Customer Relationship Management) που θα συμβάλλει στη βελτίωση των ... -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management) στον ελληνικό τραπεζικό χώρο
(2010-04-20)Ο Τραπεζικός κλάδος διακατέχεται από έντονο ανταγωνισμό για την αύξηση του μεριδίου αγοράς. Τα τελευταία έτη όμως έχει σημειωθεί μία αλλαγή στον προσανατολισμό των τραπεζών, έχοντας ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του ... -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και sms μάρκετινγκ
(2011-11-30)Η εξέλιξη της κοινωνίας της πληροφορίας και ειδικότερα του διαδικτύου και της κινητής τηλεφωνίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην πορεία όλων των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα του σύγχρονου καταναλωτή να συναλλάσσεται και ... -
Εφαρμογές & Δυνατότητες του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε Ναυτιλιακές Εταιρίες
(2007-11-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάλυση και ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων του CRM (Customer Relationship Management) το οποίο βοηθά στην ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ της ... -
Εφαρμογή συστημάτων CRM στην ηλεκτρονική τραπεζική στην Ελλάδα
(2007-06-25)Οι υπηρεσίες του χρηματοπιστωτικού τομέα που παρέχονται μέσω Διαδικτύου, προσφέρουν ένα πραγματικό όφελος και χρησιμοποιούνται με τον καλύτερο τρόπο. Σήμερα, το επίπεδο ηλεκτρονικών τραπεζικών εργασιών είναι αρκετά καλό ... -
Εφαρμογή των συστημάτων CRM σε ηλεκτρονικό περιβάλλον μιας επιχείρησης
(2011-10-04)Στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον το μάρκετινγκ έχει αναχθεί σε τέχνη προσέλκυσης και διατήρησης κερδοφόρων πελατών (Kotler, 2006). Αυτό, γιατί τελικά η διατήρηση υπαρχόντων πελατών καταλήγει να είναι πιο κερδοφόρα ... -
Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες
(2005-01-01)Ο κλάδος της παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας. Οι εταιρείες που δραστηριοποιήθηκαν στον χώρο ήταν αρχικά δύο εταιρείες και μετά την πρώτη πενταετία ... -
Η διαχείριση των παραπόνων του καταναλωτή σχετικά με τον χρόνο αναμονής στην ουρά, στον χώρο του φαγητού ταχείας εστίασης : η περίπτωση ενός υποκαταστήματος Πίτα Παν
(2007-06-19)Έκδηλη είναι τα τελευταία χρόνια η τάση προς συγκράτηση και πίστη του καταναλωτή από τις επιχειρήσεις ανά τον κόσμο (Hirschman A.O. ,1970). Παράλληλα με τις ευφάνταστες επιθετικές τακτικές που αποσκοπούν στην αύξηση του ... -
Η ποιότητα των σχέσεων στο μάρκετινγκ και η αντίληψη για την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας: η περίπτωση του κλάδου ασφαλιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Με τις αγορές να ωριμάζουν και τον ανταγωνισμό να εντείνεται, οι εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο εξερευνούν τρόπους για να αυξήσουν τους δείκτες διατηρησιμότητας των πελατών τους. Αναγνωρίζοντας τη θετική επίδραση ενός ... -
Μελέτη και ανάπτυξη CRM
(2011-03-17)Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν τη φιλοσοφία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (Electronic Customer Relationship Management) στην αλληλεπίδραση τους με επιχειρηματικούς πελάτες (B2B) και ... -
Μελέτη παραγόντων risk management για ανάπτυξη και εφαρμογή ενός πληροφοριακού συστήματος
(2012-07-11)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ότι οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί προσδιορίζουν την ανάγκη να στραφούν πιο έντονα προς τον πελάτη και τις ανάγκες του, λόγω αύξησης του παγκόσμιου ανταγωνισμού, παρέχοντας βελτιωμένες ... -
Μελέτη των σχέσεων που αναπτύσσονται μεταξύ ship-owner και shipbroker στο κύκλωμα της ναύλωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η µελέτη του σχεσιακού µάρκετινγκ στην διεπιχειρησιακές σχέσεις (B2B) της ναυτιλιακής βιοµηχανίας. Ο χώρος του ναυτιλιακού µάρκετινγκ βρίσκεται ακόµα σε νηπιακό στάδιο και για ... -
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
(2008-06-26)Το κύριο μέρος της εργασίας ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση και κάνει μια αναφορά στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο της νέας, όπως αποκαλείται, οικονομίας επικεντρώνοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαμορφώνουν. ... -
Στρατηγικές διεύρυνσης του κλάδου των καλλυντικών μέσω πελατοκεντρικής προσέγγισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-24)Στην παρούσα εργασία μελετώνται έννοιες γνωστές στον επιχειρηματικό κόσμο, άλλες πιο καινούργιες και άλλες παλαιότερες όπου ακόμα μέχρι και σήμερα δεν έχουν έναν σαφή ορισμό, καθώς οι ερευνητές έχουν διάφορες απόψεις. Πιο ... -
Στρατηγική διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η σημασία της Διαχείρισης των Σχέσεων με τους Πελάτες ως πηγής ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων έχει αναγνωριστεί εδώ και δεκαετίες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια δίνεται συνεχώς μεγαλύτερη έμφαση και προσοχή με την επέκταση ... -
Στρατηγική και CRM (Customer Relationship Management)
(2008-07-01)Η παρούσα εργασία έχει τρεις βασικούς σκοπούς, εκτός από την διεξοδική ανάλυση των όρων. Ο πρώτος σκοπός είναι να βρεθεί μια γέφυρα η οποία να συνδέει το CRM με το στρατηγικό μάνατζμεντ. Ο δεύτερος είναι να συνδυαστούν οι ... -
Στρατηγική του ηλεκτρονικού επιχειρείν και της διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες (CRM)
(2014-06-23)Στη σημερινή εποχή του έντονου ανταγωνισμού και της νέας οικονομίας, η ποιότητα, η εξατομίκευση, η καινοτομία και η προσαρμοστικότητα αποτελούν ουσιώδη χαρακτηριστικά της επιτυχίας. Πόσο μάλλον στη νέα εποχή του ηλεκτρονικού ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός CRM : η περίπτωση της ελληνικής τράπεζας
(2010-06-14)Στο σύγχρονο επιχειρηματικό στίβο, όπου κυριαρχεί ο έντονος ανταγωνισμός και ταυτόχρονα το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών αυξάνεται, οι επιχειρήσεις προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές και βιώσιμες θέτουν σαν επίκεντρο ... -
Συστήματα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) : μελέτη περίπτωσης σε ελληνικό περιβάλλον
(2009-06-19)Σήμερα, το επιχειρηματικό περιβάλλον, στο οποίο καλούνται να ανταγωνιστούν οι επιχειρήσεις, διεθνοποιείται. Η παγκοσμιοποίηση των αγορών αναγκάζει τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους (μεγάλες πολυεθνικές, ή μικρομεσαίες ...