Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Customer relations -- Management"
Αποτελέσματα 24-28 από 28
-
Συστήματα συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης παραπόνων στον τομέα των υπηρεσιών στην Ελλάδα
(2008-02-21)Σκοπός της εργασίας είναι να μελετηθούν οι θεωρητικές προσεγγίσεις και οι καλύτερες πρακτικές διεθνώς στον τομέα της συλλογής, διαχείρισης και ανάλυσης παραπόνων, να καταγραφεί η ύπαρξη (ή απουσία) δομημένων συστημάτων ... -
Τα πληροφοριακά συστήματα και η εξέλιξη της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) από τις ελληνικές επιχειρήσεις
(2011-10-24)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. Αρχικά γίνεται θεωρητική θεμελίωση δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη φιλοσοφία και στην επιχειρηματική κουλτούρα που απαιτείται για να εφαρμοστεί ... -
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πέρα από την εφαρμογή : το CRM ως αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού, προϋποθέσεις, εφαρμογή και επίδραση στο performance των επιχειρήσεων
(2011-12-14)Στην εργασία αυτή ορίζεται η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (customer relationship management) στη σύγχρονη επιχείρηση, πέρα από την εφαρμογή, δηλαδή το λογισμικό. Αποτελεί την αφετηρία του στρατηγικού σχεδιασμού για ... -
Υλοποίηση & εφαρμογή του e-banking και των συστημάτων CRM στο σύγχρονο τραπεζικό χώρο
(2009-07-22)Ένα πολύ σημαντικό θέμα που απασχολεί όλες τις επιχειρήσεις και τις τράπεζες είναι η προσέλκυση και η διατήρηση των πελατών τους. Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) θεωρείται ένας από τους πιο καινοτόμους και σύγχρονους ... -
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2009-07-03)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη και την αρθρογραφία που χρησιμοποιήθηκε, να προσπαθήσει να εξετάσει και να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το θέμα της ...