Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Φαρμακευτικός κλάδος"
Αποτελέσματα 15-22 από 22
-
Ο κλάδος της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα και η επίδραση της πανδημίας COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η έρευνα και η ανάλυση του κλάδου της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα. Αναλύονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου σε εγχώριο επίπεδο, οι πολιτικές που ασκούνται μέσω του ... -
Ο ρόλος της μετασχηματιστικής ηγεσίας στην παρακίνηση των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η ηγεσία έχει επίδραση στη συμπεριφορά των εργαζομένων στην κάθε οργάνωση. Οι εργαζόμενοι όταν έχουν κίνητρο αποτελούν, ένα από τα βασικότερα επιτεύγματα της αποτελεσματικής ηγεσίας. Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό ... -
Ο ρόλος των γενόσημων φαρμάκων στα οικονομικά της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Παρότι στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες του κόσμου η χρήση γενοσήμων είναι γνωστή πολλές δεκαετίες, στην Ελλάδα ο όρος γενόσημα φάρμακα έχει γίνει γνωστό το τελευταίο χρονικό διάστημα. Η παρούσα εργασία μελετάει την επίπτωση ... -
Προκλήσεις για τις φαρμακευτικές εταιρείες και τρόποι αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας» του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αντικείμενο της εργασίας ... -
Τα γενόσημα φάρμακα στην ελληνική αγορά υπό το πρίσμα των γιατρών - φαρμακοποιών και ασθενών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Εισαγωγή: Ως απόρροια της οικονομικής πίεσης που ασκείται σχετικά με τη μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης, η ευρεία χρήση των γενοσήμων φαρμάκων καθίσταται αναγκαία και απαραίτητη ανά τον κόσμο για την μείωση αυτής. Η ... -
Το ηλεκτρονικό φαρμακείο σήμερα και οι τρόποι εξέλιξής του στο μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-03)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εστιάσει στις τεχνικές marketing, που χρησιμοποιούνται από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο τύπου e-shop, που έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν τον κάθε επισκέπτη σε πιθανό ... -
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ως μοχλός ανάπτυξης της διοίκησης ολικής ποιότητας: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον στον χώρο λειτουργίας των επιχειρήσεων εστιάζεται στην επιδίωξη της βιώσιμης λειτουργίας των επιχειρήσεων. Αναγνωρίζοντας τις τεράστιες προκλήσεις για την αειφόρο λειτουργία των επιχειρήσεων, ... -
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών : η περίπτωση του e-detailing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στον φαρμακευτικό κλάδο η διαδικασία της επικοινωνίας με τους δυνητικούς πελάτες για προώθηση των συνταγογραφούμενων προϊόντων παρουσιάζει ιδιαιτερότητες, καθώς καταλυτικό ρόλο έχει ο ιατρός, ως ενδιάμεσος πελάτες που ...