Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Φαρμακευτικός κλάδος"
Αποτελέσματα 9-22 από 22
-
Η εφαρμογή των πρακτικών clawback και rebate στην ελληνική φαρμακευτική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν είναι να εξετάσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την εφαρμογή των μέτρων clawback και το rebate στην ελληνική φαρμακευτική αγορά. Το clawback και το rebate ανήκουν στην κατηγορία κρατικών ... -
Η αγορά των παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Eλλάδα: ηλεκτρονικό εμπόριο και στρατηγικές μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα τελευταία έτη, παρουσιάζονται ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, οι οποίες επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα όλων των πολιτών, με το διαδίκτυο και τα ευρύτερα ψηφιακά μέσα να έχουν λάβει μια μόνιμη θέση ... -
Η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε φαρμακευτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
(2003-12-01)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε φαρμακευτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Συγχωνεύσεις, εξαγορές, συμμαχίες και νέες μορφές συνεργασιών, διαμορφώνουν ένα τοπίο μεγάλης κινητικότητας και ... -
Η καινοτομία ως μοχλός ανάπτυξης της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Η μέχρι σήμερα επαγγελματική μου πορεία στον κλάδο της Φαρμακοβιομηχανίας, μου κατέδειξε πόσο σημαντική είναι η Καινοτομία για την βιωσιμότητα μίας επιχείρησης και πως μπορεί να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις. ... -
Καταναλωτική συνέπεια και συμμόρφωση στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Μελέτη του κλάδου της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα και η συμβολή του στην ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-01-11)Η φαρμακευτική βιομηχανία είναι ένας σημαντικός κλάδος των συστημάτων υγειονομικής περίθαλψης σε όλο τον κόσμο, καθώς είναι υπεύθυνη για την έρευνα, ανάπτυξη, παραγωγή και διανομή φαρμάκων. Στηρίζεται κυρίως στην ... -
Ο κλάδος της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα και η επίδραση της πανδημίας COVID-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η έρευνα και η ανάλυση του κλάδου της φαρμακοβιομηχανίας στην Ελλάδα. Αναλύονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου σε εγχώριο επίπεδο, οι πολιτικές που ασκούνται μέσω του ... -
Ο ρόλος της μετασχηματιστικής ηγεσίας στην παρακίνηση των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η ηγεσία έχει επίδραση στη συμπεριφορά των εργαζομένων στην κάθε οργάνωση. Οι εργαζόμενοι όταν έχουν κίνητρο αποτελούν, ένα από τα βασικότερα επιτεύγματα της αποτελεσματικής ηγεσίας. Στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό ... -
Ο ρόλος των γενόσημων φαρμάκων στα οικονομικά της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Παρότι στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες του κόσμου η χρήση γενοσήμων είναι γνωστή πολλές δεκαετίες, στην Ελλάδα ο όρος γενόσημα φάρμακα έχει γίνει γνωστό το τελευταίο χρονικό διάστημα. Η παρούσα εργασία μελετάει την επίπτωση ... -
Προκλήσεις για τις φαρμακευτικές εταιρείες και τρόποι αντιμετώπισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Οικονομικά και Διοίκηση της Υγείας» του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αντικείμενο της εργασίας ... -
Τα γενόσημα φάρμακα στην ελληνική αγορά υπό το πρίσμα των γιατρών - φαρμακοποιών και ασθενών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Εισαγωγή: Ως απόρροια της οικονομικής πίεσης που ασκείται σχετικά με τη μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης, η ευρεία χρήση των γενοσήμων φαρμάκων καθίσταται αναγκαία και απαραίτητη ανά τον κόσμο για την μείωση αυτής. Η ... -
Το ηλεκτρονικό φαρμακείο σήμερα και οι τρόποι εξέλιξής του στο μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-03)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εστιάσει στις τεχνικές marketing, που χρησιμοποιούνται από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο τύπου e-shop, που έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν τον κάθε επισκέπτη σε πιθανό ... -
Το στρατηγικό μάνατζμεντ ως μοχλός ανάπτυξης της διοίκησης ολικής ποιότητας: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον στον χώρο λειτουργίας των επιχειρήσεων εστιάζεται στην επιδίωξη της βιώσιμης λειτουργίας των επιχειρήσεων. Αναγνωρίζοντας τις τεράστιες προκλήσεις για την αειφόρο λειτουργία των επιχειρήσεων, ... -
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών : η περίπτωση του e-detailing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στον φαρμακευτικό κλάδο η διαδικασία της επικοινωνίας με τους δυνητικούς πελάτες για προώθηση των συνταγογραφούμενων προϊόντων παρουσιάζει ιδιαιτερότητες, καθώς καταλυτικό ρόλο έχει ο ιατρός, ως ενδιάμεσος πελάτες που ...