Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Προϊόντα"
Αποτελέσματα 11-15 από 15
-
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ... -
Πιστοποίηση προϊόντων : η ελληνική πραγματικότητα
(2011-12-05)Οι διεθνείς εμπορικές συναλλαγές, οι εξαγωγές και οι εισαγωγές θα ήταν αδύνατες για πολλές βιομηχανίες εάν διαφορετικές χώρες απαιτούσαν συμμόρφωση με διαφορετικά πρότυπα για το ίδιο προϊόν. Η πιστοποίηση προϊόντων ... -
Προσδιορισμός της ζήτησης σε εταιρεία με ηλεκτρολογικό εξοπλισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον οι εταιρείες μετακινούν τις παραγωγικές τους μονάδες σε χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία, όπου το κόστος παραγωγής είναι χαμηλό. Η διαδικασία αυτή ενισχύει την ανταγωνιστικότητα και αυξάνει ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)