Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Προϊόντα"
Αποτελέσματα 6-15 από 15
-
Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management
(2005-12-25)Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το τμήμα προμηθειών μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Καθώς τα νέα προϊόντα είναι κρίσιμα για το μέλλον μίας επιχείρησης, οι σπουδαιότεροι ... -
Μέθοδοι πρόβλεψης ζήτησης νέων προϊόντων & πρακτική εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σε μία αγορά κορεσμένη από προϊόντα, οι επιχειρήσεις καλούνται αφενός μεν να ικανοποιούν τη ζήτηση και τις ανάγκες των καταναλωτών, αφετέρου δε να επιτυγχάνουν τον οικονομικό σκοπό δημιουργίας τους, δηλαδή τη μεγιστοποίηση ... -
Μέθοδοι πρόβλεψης της ζήτησης : εφαρμογή σε δεδομένα ζήτησης καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Το μέλλον και η πρόβλεψή του αποτελούσε πάντα ένα πεδίο σημαντικού ενδιαφέροντος για το ανθρώπινο είδος. Με τη χρήση ολοένα και περισσότερων καινοτόμων μέσων και πρακτικών οι άνθρωποι προσπαθούν να προβλέψουν τι θα συμβεί ... -
Μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς σε εγχώρια και διεθνή προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στη σημερινή εποχή και ενώ ο κάθε άνθρωπος αναλαμβάνει διάφορους ρόλους στη ζωή του, το σίγουρο είναι ότι όλοι μας είμαστε καταναλωτές. Ο καθένας πρέπει να αγοράσει και να καταναλώσει προϊόντα και υπηρεσίες με απώτερο σκοπό ... -
Μοντελοποίηση και διαχείριση διαδικασίας ανασυσκευασίας
(2012-09-20)Πολλές από τις προωθητικές ενέργειες σε ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά απαιτούν ανασυσκευασία του αρχικού προϊόντος, η υλοποίηση της οποίας απαιτεί ενέργειες από διαφορετικά τμήματα οι οποίες πρέπει να εκτελεστούν ... -
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ... -
Πιστοποίηση προϊόντων : η ελληνική πραγματικότητα
(2011-12-05)Οι διεθνείς εμπορικές συναλλαγές, οι εξαγωγές και οι εισαγωγές θα ήταν αδύνατες για πολλές βιομηχανίες εάν διαφορετικές χώρες απαιτούσαν συμμόρφωση με διαφορετικά πρότυπα για το ίδιο προϊόν. Η πιστοποίηση προϊόντων ... -
Προσδιορισμός της ζήτησης σε εταιρεία με ηλεκτρολογικό εξοπλισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον οι εταιρείες μετακινούν τις παραγωγικές τους μονάδες σε χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία, όπου το κόστος παραγωγής είναι χαμηλό. Η διαδικασία αυτή ενισχύει την ανταγωνιστικότητα και αυξάνει ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ... -
Σχεδίαση πληροφορίας και νευρομάρκετινγκ : ο ρόλος τους στην αντίληψη των καταναλωτών και στην επιτυχημένη σχεδίαση της μάρκας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)