Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Λογισμικό"
Αποτελέσματα 7-13 από 13
-
Δημιουργία Android εφαρμογής για ανταλλαγή μπαταρίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-02)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, αναπτύχθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, συνεργατικά με τον συμφοιτητή μου Αναστάσιο Τάπτα. Στόχος της εργασίας ... -
Εύρεση ευπαθειών σε μεταγλωττισμένες βιβλιοθήκες λογισμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Οι ευπάθειες ασφαλείας ενός λογισμικού μπορούν να προκαλέσουν την δυσλειτουργία μιας εφαρμογής, εκτέλεση μη εγκεκριμένου κώδικα, μη εγκεκριμένη πρόσβαση σε κακόβουλο λογισμικό ή άλλο χρήστη και άλλες κακόβουλες ενέργειες ... -
Λογισμικό και διπλή αδειοδότηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03)Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, το λογισμικό έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, επηρεάζοντας σχεδόν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας, από την εκπαίδευση και την υγεία, έως τις επιχειρήσεις και ... -
Πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης γραφείου καθηγητή : περίπτωση διαχείρισης συναντήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-05)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός διαδικτυακού πληροφοριακού συστήματος για την εξυπηρέτηση των φοιτητών του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Αφορά τους προπτυχιακούς και τους ... -
Σύστημα δανειστικής βιβλιοθήκης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-07)Η αξία των πληροφοριών, που σήμερα παρέχονται με καταιγιστικούς ρυθμούς, δε μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν, καθώς στην σύγχρονη κοινωνία η γνώση αντικαθίσταται με νέα γνώση σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Ιδιαίτερα η ... -
Τεχνοοικονομική ανάλυση επιλογών ηλεκτροδότησης αυτόνομων νησιωτικών συστημάτων στο πλαίσιο της νέας Ευρωπαϊκής περιβαλλοντικής νομοθεσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)Η νέα Ευρωπαϊκή περιβαλλοντική νομοθεσία (Οδηγίες 2010/75/ΕΕ και 2015/2193/ΕΕ) για τις Μεγάλες και Μεσαίες Εγκαταστάσεις Καύσης, η οποία είναι ήδη σε ισχύ, επηρεάζει σημαντικά τον τρόπο ηλεκτροδότησης των Μη Διασυνδεδεμένων ... -
Τρισδιάστατη εικονική αναπαράσταση αρχαίου ελληνικού οικισμού με Unreal Engine
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού, το οποίο κατασκευάστηκε κατόπιν προσωπικού ενδιαφέροντος του συγγραφέα για τον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών. Η συνεχής εξέλιξη των βιντεοπαιχνιδιών ...