Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτική συμπεριφορά"
Αποτελέσματα 29-48 από 58
-
Καταγραφή και ανάλυση ενεργειακής συμπεριφοράς καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09) -
Καταναλωτική συμπεριφορά στην οικονομική κρίση : μια πειραματική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της τάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα, ανάλογα με τον τρόπο που αυτά εκτίθενται στα ράφια των super markets. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκε το πώς αντιλαμβάνονται ... -
Κινητή τηλεφωνία : μελέτη συμπεριφοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η εργασία παρουσιάζει την ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας Cosmote ειδικά, αλλά και των υπολοίπων δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική επικράτεια γενικότερα. Σκοπός της παρούσας ... -
Κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ στην Ελλάδα : μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των νέων αναφορικά με τα συνδυαστικά πακέτα τηλεπικοινωνιών
(2009-06-16)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας στις τηλεπικοινωνίες τα τελευταία χρόνια, έδωσε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσφέρουν υπηρεσίες που παραδοσιακά ανήκαν σε διαφορετικούς κλάδους. Αποτέλεσμα του φαινόμενου αυτού, ... -
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ
(2008-07-01)Κύριος σκοπός διεξαγωγής της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η καταγραφή των προοπτικών του κλάδου βιολογικών προϊόντων, η κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την δυνατότητα ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στη αγορά της Αδριατικής: case study Superfast Ferries S.A. γραμμή Πάτρα-Ανκόνα.
(2002-12-01)Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιάσει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα πλαίσια του κλάδου της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας στην γραμμή Ελλάδας – Ιταλίας και συγκεκριμένα στην θαλάσσια οδό Πάτρας – Ανκόνας ... -
Μελέτη για τη καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών
(2012-02-08)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην «Μελέτη για τη καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών». Προς αυτή την κατεύθυνση έγινε μια προσπάθεια διευρυμένης ανασκόπησης της ελληνικής και διεθνούς αρθογραφίας. Η εργασία στηρίζεται ... -
Μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς σε εγχώρια και διεθνή προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στη σημερινή εποχή και ενώ ο κάθε άνθρωπος αναλαμβάνει διάφορους ρόλους στη ζωή του, το σίγουρο είναι ότι όλοι μας είμαστε καταναλωτές. Ο καθένας πρέπει να αγοράσει και να καταναλώσει προϊόντα και υπηρεσίες με απώτερο σκοπό ... -
Μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς στην αγορά αεροπορικών εταιρειών
(2003-01-01)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα μάρκετινγκ και χωρίζεται σε τρία βασικά μέρη: Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τις αρχές της υπηρεσίας, της ποιότητας, της καταναλωτικής συμπεριφοράς και του μάρκετινγκ καθώς επίσης, μία ... -
Μελέτη προφίλ και τραπεζικής συμπεριφοράς νέων, εργαζομένων ατόμων μέσα στη δίνη της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η καταναλωτική συμπεριφορά των κατοίκων της ημεδαπής άλλαξε άρδην, κυρίως λόγω της τεράστιας δημοσιονομικής κρίσης που υπέστη η χώρα μας. Η προσπάθεια των ελληνικών τραπεζών να βοηθήσουν στην εξομάλυνση αυτής της κατάστασης ... -
Μελέτη συμπεριφοράς κατόχων οχημάτων σχετικά με τη συντήρηση τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-30)Η έννοια της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει πολυδιάστατο χαρακτήρα, με ένα σύνολο παραγόντων να επηρεάζουν την απόφαση του καταναλωτή για αγορά. Στις υπηρεσίες, λόγω της ιδιαίτερης φύσης τους, τόσο το σύστημα εξυπηρέτησης ... -
Μελέτη της στάσης Ελλήνων καταναλωτών απέναντι σε ενέργειες Cause related marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να παρέχει μία βαθύτερη κατανόηση της χρήσης του CRM και να μελετήσει την στάση που κρατούν οι Έλληνες καταναλωτές απέναντι σε τέτοιου είδους συνέργειες. Για να επιτευχθεί η μελέτη αυτή, ... -
Μετατοπίσεις καταναλωτικών αντιλήψεων για προϊόντα πολυτελείας και οι επιπτώσεις στις αγοραστικές συνήθειες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος έως και σήμερα σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό βαθμό κράτη, εταιρείες και πολίτες. Στην ... -
Νευρομάρκετινγκ και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφει ένα σχετικά νέο και μη-επαρκώς εξερευνημένο κλάδο του μάρκετινγκ – το νευρομάρκετινγκ (neuromarketing). Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι να επικεντρωθεί σε αυτό το σχετικά νέο ... -
Νευρομάρκετινγκ: η συσχέτιση του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ και η θεωρία πίσω από την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τον νέο κλάδο του νευρομάρκετινγκ και την γενικότερη επίδραση του στην οικονομία και την συμπεριφορά των καταναλωτών. Συγκεκριμένα σε μια αναλυτικότερη ανασκόπηση της εργασίας ... -
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ... -
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ... -
Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
(2013-04-03)Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε ... -
Ο ρόλος των μη ορθολογικών αντιλήψεων στη συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Προκειμένου να ερευνήσουμε αν οι μη ορθολογικές αντιλήψεις επηρεάζουν τις καταναλωτικές συμπεριφορές και ο ρόλος τους είναι τέτοιος, που θα πρέπει τελικά να λαμβάνονται υπόψη, στη συγκεκριμένη εργασία θα κινηθούμε ως εξής. ...