Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διαδίκτυο (Internet)"
Αποτελέσματα 66-79 από 79
-
Τεχνικές και συστήματα αυτοδιαχείρισης και μάθησης για δίκτυα υψηλών ταχυτήτων ασύρματης πρόσβασης
(2011-09-30)Η έννοια του Διαδικτύου του Μέλλοντος είναι ένα παγκοσμία αναδυόμενο θέμα στο οποίο οι παρόν φορείς των τηλεπικοινωνιών δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν. Για το σκοπό, η γνωσιακή/αυτόνομη διαχείριση των δικτύων και ... -
Το διαδίκτυο και η αγορά χρηματοοικονομικών συμβούλων
(2015-03-30)Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει το διαδίκτυο στην αγορά των χρηματοοικονομικών συμβούλων. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων, τα οποία συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία άρθρα ... -
Το μάρκετινγκ της μουσικής και η επίδραση του διαδικτύου
(2009-12-22)Η εργασία αυτή αποσκοπεί στην εξέταση του φαινομένου αλλαγής δεδομένων στη μουσική βιομηχανία λόγω της εμφάνισης νέων τεχνολογιών. Οι νέες τεχνολογίες στη συμπίεση αρχείων ήχου, έφεραν στο προσκήνιο νέους τρόπους διανομής ... -
Το μέλλον και οι επιπτώσεις του Internet banking
(2005-01-01)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη της Τραπεζικής του Διαδικτύου. Ειδικότερα η διερεύνηση των μελλοντικών εξελίξεων του Internet Banking αλλά και των επιπτώσεων που αναμένεται να επιφέρει η περαιτέρω ανάπτυξή του στην ... -
Το πρωτόκολλο IPv6 και το Διαδίκτυο των Πραγμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06) -
Τραπεζικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου
(2002-12-01)Η εργασία αναφέρεται στην ηλεκτρονική τραπεζική και αναπτύσσει τις διάφορες υπηρεσίες που αυτή προσφέρει, τις δυνατότητες που παρέχει στους χρήστες, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στο ... -
Τραπεζική του διαδικτύου: είναι πρόκληση για τις ελληνικές τράπεζες;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-11)Ο κύριος σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί η τραπεζική του διαδικτύου στην Ελλάδα και να αναλυθούν οι διεθνείς τάσεις της αγοράς. Αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια όπου αναπτύσσονται θέματα γύρω από τις ... -
Υιοθέτηση και διάχυση του διαδικτύου στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις : κρίσιμοι παράγοντες
(2010-06-24)Η συγκεκριμένη εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την απόφαση των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) αναφορικά με την υιοθέτηση και διάχυση του Διαδικτύου σε αυτές. Σε αυτό το πλαίσιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα ... -
Υπηρεσία προτάσεων για τεκμήρια με επίκαιρο θέμα σε μια βιβλιοθήκη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Μία από τις βασικές ευθύνες των βιβλιοθηκών είναι η παροχή επίκαιρων πληροφοριών στους χρήστες τους. Παραδοσιακά, αυτό επιτυγχάνεται μέσω της αξιοποίησης στατιστικών μεθόδων, όπως η καταμέτρηση των τεκμηρίων που διανέμονται ... -
Υπολογιστικά εργαλεία σχεδιασμού περιβαλλοντικών εφαρμογών στο διαδίκτυο: υπολογιστικά εργαλεία στη λήψη αποφάσεων
(2003-12-01)Το περιεχόμενο της εργασίας αν και δεν είναι άμεσα τεχνικά περιβαλλοντικό, αναφέρεται στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και ειδικά στην εκπαίδευση μέσω του διαδικτύου (internet). Το αντικείμενο της εργασίας είναι αφενός μεν ... -
Υποστήριξη τεχνολογιών διανομής και παράδοσης διαδικτυακού περιεχομένου
(2011-07-15)Αντικείμενο της παρούσης διδακτορικής διατριβής είναι η υποστήριξη των τεχνολογιών διανομής και παράδοσης του διαδικτυακού περιεχομένου, συνεισφέροντας στις ακόλουθες θεματικές ενότητες της έρευνας: το χαρακτηρισμό και τη ... -
Χρήση των ΤΠΕ για την κοινωνική ενσωμάτωση των εθνικών μειονοτήτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Η μετανάστευση αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο και οι πολιτισμικές συγκρούσεις στις χώρες υποδοχής των μεταναστών είναι μια υπαρκτή πραγματικότητα. Γι' αυτό τον λόγο, αναπτύσσονται συνεχώς πρωτοβουλίες και δράσεις που ... -
Ψηφιακές βιβλιοθήκες βασισμένες στο WEB: αρχιτεκτονικές, ασφάλεια, ανάκτηση πληροφοριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Η γνωστική περιοχή και το αντικείμενο ενδιαφέροντος της παρούσας Διδακτορικής Διατριβής είναι θέματα αρχιτεκτονικής, ασφάλειας και ανάκτησης πληροφοριών σε ψηφιακές βιβλιοθήκες. Στα πλαίσια της έρευνας στον τομέα της ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ...